Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgateway med netbank betaling

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg står og skal bruge en betalingsgateway med netbank betaling, hvori handelsbanken også indgår, da jeg skal igang på det svenske marked, og de er jo lidt glade for handelsbanken derovre, så vidt jeg ved.

til sagen, jeg har ikke kunne finde andre udbydere end DIBS med deres Premium løsning, som jeg finder lidt dyr i oprettelse. hvis i kender andre der tilbyder overstående, så del lige ud af jeres viden ikke?
 

nu når jeg er i gang, er der så nogen der har nogle statestikker over hvilke betalingsmetoder svenskerne og nordmændene benytter mest når de handler på nettet, visa, diners, netbank.. ??

 

på forhånd tak


Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har selv undersøgt mulighederne for alternative betalingsgateways i Sverige med henblik på at modtage betaling fra Handelsbanken. Det var en møjsommelig affære som vi egentlig ikke kom til en konklusion på, da kunden trak følehornene til sig igen.
Skulle kunden vende tilbage, ville vi uden tvivl benytte DIBS da de dels har købt sig ind i nogle af de gateway-selskaber vi kontaktede dengang og dels tilbyder en samlet pakke til det svenske marked.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Albertslund
Tilmeldt 29. Nov 05
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi står overfor at skulle implementere en eller flere betalingsgateways fra Sverige, Finland og Norge til et par konkrete kunde projekter.

Vi har indtil videre valgt at implementere lokale betalingsgateways i de tre forskellige lande og blot integrere disse i vores eksisterende shopløsning.

Vi er ikke nået til at udvælge hvilke betalingsgateway vi ender op med at benytte og vil meget gerne høre om andres erfaringer her.

Vi benytter Quickpay.dk fra PIL til danske betalinger.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)