Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger helt almindelige papirbæreposer

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer



 



Jeg starter børnetøjsbutik til april og mangler bæreposer. Jeg fik indhentet et tilbud på plastposer med eget tryk fra Scanlux, men synes simpelthen det bliver for dyrt.



 



Derfor vil jeg i starten "nøjes" med bæreposer i papir. Men jeg kan ingen forhandlere finde - udover Scanlux der tager mere for dem, end for plastposer med eget tryk og så er der jo ingen ide med det hele.



 



Ideen er at jeg vil hæfte posen sammen med mit lækre finske visitkort  , men så længe jeg ikke kan finde poser til en rimelig pris vil jeg ikke bestille kortene ...



 



Så er der nogen der henvise mig til en "posemand"?



 



Pft,



Camilla Amtrup, PangDang, Svendborg.
Fra helsingør
Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
hej camilla...

jeg ved der står en del på bella messen her til februar... prøv evt at kigge på ciff onlinekatalog der må være en del... ellers vend lige tilbage så skal jeg se om jeg kan finde nogle af mine brochure frem :-)

 

mvh

birgitte

Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak. Tænk, det havde jeg slet ikke tænkt mig.



 



Jeg har kun været fokuseret på børnetøjet til den messe, men der er jo meget meget mere.



 



Tak for tippet.



 



Vh



 



Camilla Amtrup, PangDang, Svendborg.
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Camilla

 

Jeg vil meget gerne give dig en pris på poser men har desværre kun plast til gengæld kan jeg lave dem til dig til en meget billiger penge end de andre ca den pris som du skal give for en hvid kan du få logo på 2 sider og med 2 faver.

 

Du kan jo mail eller ringe hvis du vil ha en pris.

 

Og eller held og lykke

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-01-2007 21:00:13 Forfatter: jesperh
Hej Camilla


Jeg vil meget gerne give dig en pris på poser men har desværre kun plast til gengæld kan jeg lave dem til dig til en meget billiger penge end de andre ca den pris som du skal give for en hvid kan du få logo på 2 sider og med 2 faver.


Du kan jo mail eller ringe hvis du vil ha en pris.


Og eller held og lykke


 

Hej

hvad er din pris på 12000 stk. 1 farve begge sider.  inkl. alt. i samme størrelse og tykkelse som føtex standart pose. Logo sendes elektronisk og klar til en film.

Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

 

ved 12000 stk. kan du få nogle der er lidt tykkere (50my) og lidt større med forstærket hank til 0,79øre pr. stk. + afgift som er 0,52

 

ellers har jeg nogle som er 45 my til 0,72øre + afgift som er 0,46øre

 

Dette er med logo på begge sider (en farve)

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det med opstart også (film)
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Normal tager vi 300 pr farve og 300 for ramme men som amino rabat vil jeg godt give det halve så du kun skal af med 300 for opstart.
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

 

Tak for svar.

 

Jeg er dog ret opsat på at det skal være poser af papir.

 

Men jeg vil gerne gemme din mail og vende tilbage når jeg er klar til plastposer.

 

Mvh,

Camilla Amtrup, PangDang, Svendborg.
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-01-2007 11:04:50 Forfatter: jesperh Normal tager vi 300 pr farve og 300 for ramme men som amino rabat vil jeg godt give det halve så du kun skal af med 300 for opstart.

 

Jeg vender lige tilbage, kan ikke huske hvad vi normal betaler for det.

 

Har du en prøve ? der kan sendes

 

Er det samme pris for 6000 ?  da vi måske flytter adresse i år og vi bruger ca 1000 stk pr mdr.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)