Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone glas - hvem reperarer ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-venner -

Har just fået min Iphone 3GS glas slået i stykker.

Kender I nogen som kan anbefales - har hørt om en der var i Basta (TV2-program) - mener han lå i København.

Nogle idéer, og til hvilken pris ?

Dbh.

Søren

Interieur i high-end - se mere på www.weltevree.nl/eng

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kender dem :o)

De har mine varmeste anbefalinger.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 8. Sep 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere brugt irep.dk (både Århus og København). Her koster det 700,- for en 3Gs. Super service.

 

Ved iphonedoktor.dk koster det dog kun 500,- for en 3GS. Men kender dem ikke.

 

Good luck.

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for jeres svar - jeg mener det var Irep.dk der var på TV2 - uden at det har noget med kvaliteten at gøre -

Ved ikke hvorfor der er pris-forskel fra 500,- til 700,- på samme rep ? Nå, men tak for svar og jeres input.

Søren

Interieur i high-end - se mere på www.weltevree.nl/eng

 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også prøve http://telecare.dk/ 

De har Walk-In centre i Ålborg,Esbjerg og København. Mange reparationer kan de lave mens du venter (jeg ved ikke om de kan skifte et glas mens du venter - men du kan da ringe til dem og spørge)

mvh

Jan

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry for off topic.... Men jeg kan ikke lade være med at tænke på hvorfor nogle af alle de knægte, der stiller spørgsmål om hvad man kan lave som 13-14-15-16.... årig, ikke slår sig på noget i den stil.... Nu siger jeg ikke de skal til at tilbyde reparationer af iPhones - det kan gå grueligt galt, når de smadrer en kundes telefon og står med et erstatningskrav på en ny iPhone.

Men hvorfor er der ikke nogle af dem der har slået sig på istandsættelse og vidersalg af brugte/defekte mobiltelefoner?

Man kan f.eks. indkøbe en ny skærm og skruer til en Nokia N95 for under 400,- (sikkert også endnu billigere, hvis man kigger på eBay og den slags).... og sådan en bandit kan man vel vidersælge for 800-1000,-....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Men hvorfor er der ikke nogle af dem der har slået sig på istandsættelse og vidersalg af brugte/defekte mobiltelefoner?

Det er der sikkert flere grunde til. For det første er det jo ikke bare lige sådan at istandsætte en mobiltelefon i dag. Det kræver en del teknisk snilde.

For det andet kan det være svært for unge mennesker på den alder (hold op hvor lød jeg gammel der..), at komme til at indkøbe de rigtige reservedele, hvis de ikke har betalingskort og adgang til Ebay og den slags sider.

Alt i alt vil jeg faktisk opfordre dem til ikke at kaste sig over den slags. De har ingen mulighed for at vide om de brugte telefoner de indkøber er væskeskadede, eller om der er andre fejl som ikke umiddelbart kan ses på telefonen.

Så de kan hurtigt risikere at tabe mere end de vinder. Og de kan lige så hurtigt komme ud i konflikter med deres kunder, som de ikke er gearede til at håndtere.

Og tro mig: Når du sælger telefoner til privatkunder, er det uundgåeligt at der kommer konflikter en gang i mellem :o)

EDIT: Og så er jeg ikke helt inde i hvad reglerne er for unge under 18 med hensyn til moms og skat, hvis de slår sig på den slags. Det ville undre mig hvis skattefar bare accepterer at der ikke betales moms og skat af sådan en fortjeneste.

Hvis de momsregistrerer sig, skal de yde fuld reklamationsret på telefonen. Ren tabersag :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
Det er der sikkert flere grunde til. For det første er det jo ikke bare lige sådan at istandsætte en mobiltelefon i dag. Det kræver en del teknisk snilde.

 

Som sagt skal de jo ikke kaste sig ud i hjernekirurgi af en iPhone.... Men når det er sagt.... Jeg skiftede i sin tid skærmen ud på min Nokia N95, da den gik kold.... Jeg er sproglig student og har ikke for fem flade ørers forstand på teknikken bag mobiltelefoner - det tog mig, i alt, 5 minutter, at skifte skærmen.... Med andre ord.... Hvis du er 14 år og gerne vil være superstjerne indenfor marketing eller andre områder, der er langt mere indviklede end udskiftning af en skærm...... Ja så burde du også kunne finde ud af at finde en videotutorial på youtube og følge den ;)

 

igang:
Alt i alt vil jeg faktisk opfordre dem til ikke at kaste sig over den slags. De har ingen mulighed for at vide om de brugte telefoner de indkøber er væskeskadede, eller om der er andre fejl som ikke umiddelbart kan ses på telefonen.

 

Ja det er så en risiko.... Men jeg tænkte de måske kunne få fingrende i telefonerne gratis..... Og så kan de jo også bare primært holde sig til fungerende telefoner - det skulle undre mig hvis man ikke kunne skabe en profit med lidt købmandsevner og et nyt cover på en brugt telefon :)

 

igang:
Og de kan lige så hurtigt komme ud i konflikter med deres kunder, som de ikke er gearede til at håndtere.

 

Jo jo.... Men på den anden side.... Hvad er de mest gearede til? At sælge en brugt mobiltelefon i DBA eller nogle af de ting knægtene herinde ellers drømmer om?

Nu skal vi ikke nævne navne.... Men jeg kan ihvertfald godt komme i tanke om en vis ung knægt herinde, som tydeligvis roder med nogle ting han overhovedet ikke har styr på eller er nær moden nok til at beskæftige sig med.... I det tilfælde synes jeg nu nok det ville være mest fornuftigt, hvis han havde valgt at rode med salg af et par brugte mobiler i DBA - der risikerer han jo ikke meget mere end at miste et par hundrede kroner.... Den vej vores unge og unævnte ven er på vej ned af nu kan hurtigt ende i et erstatningskrav på MANGE tusinde kroner - også for dem der måtte have handlet med ham.

 

Men altså.... Det kan da meget vel være du har ret i der ikke vil være muligheder i den slags.... Det var også bare en pludselig tanke..... Men sådan overordnet set undrer det mig nu stadigvæk, at vi ikke ser nogle af de knægte overveje muligheder af den type.... Det kunne jo også være istandsættelse af cykler fra politiauktioner, ukrudtslugning eller hvad ved jeg..... Men hvis man tillader sig at foreslå dem sådan noget, hvor de rent faktisk skal lave noget for pengene og vi ikke taler 6-7 cifrede indtjeninger, bliver man jo nærmest stemplet som evnesvag :D

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har heller ikke for 5 kr. teknisk sans indbygget i mig, så det kan sagtens være at det ikke er så svært. Det ser bare så avanceret og teknisk ud, når vores teknikkere sidder og skiller en telefon ad.

Jeg ved ikke hvem vores unavngivne ven er, men jeg håber da et der er nogen der løfter en pegefinger, og guider ham ud af den glidebane. Jeg ville i hvert fald have det skidt med at vide at han er i gang med at rode med noget, der kan have de konsekvenser, uden at forsøge at stoppe ham.

Fama:
Men hvis man tillader sig at foreslå dem sådan noget, hvor de rent faktisk skal lave noget for pengene og vi ikke taler 6-7 cifrede indtjeninger, bliver man jo nærmest stemplet som evnesvag :D

SPOT ON! Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)