Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny mobil.....HJÆLP

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville hører om der var nogen der havde erfaring med Nokia N73 kontra 6233 eksempelvis.

Hvad har du selv af mobiltelefon og hvad bruger du den til udover at ringe?

På forhånd tak

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 02-01-2007 12:27:53
Forfatter:vierhurtigst
Jeg ville hører om der var nogen der havde erfaring med Nokia N73 [...]

Da jeg var hos familien i julen, havde min far netop fået sin N73''er, som jeg fik æren af at sætte op. Det virker umiddelbart som en rigtig lækker telefon, men den er svær at sammenligne med f.eks. 6233, da den kører S60-styresystemet. Det er absolut en af de store forcer ved telefonen, men klart også noget man skal vænne sig til - det giver til gengæld rigtig mange gode muligheder for software på telefonen samt udveksling af data med f.eks. Outlook eller en Exchange-server.
Telefonen føltes lidt træg i det nogen gange, men jeg er sikker på man kan vænne sig til det. Sørg dog for at prøve telefonen i butikken, joysticket i midten irriterede mig voldsomt efter kort tids brug. Jeg tror jeg ville have svært ved at vænne mig til det. :)

Selv er jeg dog Sony Ericsson-fan, så min næste telefon bliver med stor sandsynlighed en K800i. Har du ikke noget specielt imod SE, kan jeg anbefale at se nærmere på den. :)
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Nokia N80. Bruger den meget, meget, meget, meget sjældent til at ringe - folk ringer mest til mig. Sender/skriver sms og mms (til sidstnævnte er kameraet, opløsningen og farverne guld værd). Og tjekker mail via GPRS eller trådløst net, afhængig af hvor jeg er (sidstnævnte er ekstremt lækkert).

Jep, en meget dyr telefon (i hvert fald da jeg fik den - lige da den kom på markedet) når man bruger så lidt af hvad den kan (fx 3 megapix kamera, 3G, officefis osv). Til gengæld skifter jeg højst hvert 3. år :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har tidligere haft en Siemens sx1 som kørte på det samme program det her symbian, den blev jeg så træt af at jeg kørte den over.

Software låste
Funktioner virkede ikke
Telefon til rep. 3 gange på 1 år, 2 gange grundet software update.

Den havde vildt fede funktioner, når den virkede ca 20% af tiden, jeg tror det er her min skepsis til n serien ligger.

Mht. Sony Ericsson, ja så er jeg vel Nokia menneske, ikke at jeg har noget at udsætte på SE, men det er vel lige som med biler, har man først sat ædet rumpen i sædet på et mærke så bliver man der.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 02-01-2007 12:56:37
Forfatter: vierhurtigst
Jeg har tidligere haft en Siemens sx1 som kørte på det samme program det her symbian, den blev jeg så træt af at jeg kørte den over.

Der er uden tvivl sket en masse siden SX1''eren blev lavet. :)


Mht. Sony Ericsson, ja så er jeg vel Nokia menneske, ikke at jeg har noget at udsætte på SE, men det er vel lige som med biler, har man først sat ædet rumpen i sædet på et mærke så bliver man der.

Tjoeh - jeg var også tilhænger af Nokia indtil jeg købte min T610 - siden skiftede jeg til en K700i og nu en W800i, og jeg det har jeg ikke fortrudt et sekund. :)
Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo ved godt at det er en gammel fon, men man glemmer jo ikke noget sådant.

Mht at skifte, så er jeg nok lidt forsigtig, man ved hvad man har, men ikke hvad man får!

Har dog alligevel kigget på K800I

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg købte en K800I et pr dage efter den udkom. Der var ikke andet end problemer med den de første pr uger. Den "frøs" og genstartet konstant. Jeg gik ned med den et pr gange og fik anden software i den. Siden jeg fik den nye softvare, har der ikke været problemer og nu virker den bare super. Hvis du står og skal have ny, så kan jeg klart anbefale en K800I - hvis du får den med en nyere softvare.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 02-01-2007 13:38:43
Forfatter: Konne
Hvis du står og skal have ny, så kan jeg klart anbefale en K800I - hvis du får den med en nyere softvare.


Under Settings bør det være muligt at hente updates direkte fra SE. Det kan min kærestes K610i i hvert fald. :)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan man også på en K800I, men min skulle formateres (eller noget i den stil, så kunne ikke gøre det via mobilen)

Ved du om alle ens indstillinger bliver gemt på mobilen, hvis man opdater via den?

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 02-01-2007 14:02:32
Forfatter: Konne
Ved du om alle ens indstillinger bliver gemt på mobilen, hvis man opdater via den?


Jeg kan ikke forestille mig andet. :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)