Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan undersøger jeg produktionspris på evt produkt?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen.

Ja nu er jeg så hoppet videre i min ny tænkning og har fået en, synes jeg selv, god ide.

Men, hvordan undersøger jeg om der er andre der har fundet på det jeg tænker på og hvordan finder jeg ud af hva det vil koste at producere det evt.?

Er lidt forsigtig med at skrive for meget om hva min ide går ud på, da jeg ikke er interesseret i at nogen skulle "hugge" ide'en inden jeg selv for undersøgt evt. muligheder.

MVH Dennis

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis7000:
Men, hvordan undersøger jeg om der er andre der har fundet på det jeg tænker på

Et godt sted at starte er hos Patent og Varemærkestyrelsen, de vil kunne lave en såkald nyhedsundersgelse for dig, så du kan få svar på om din opfindelse er opfundet før.

Hvordan du finder prisen på hvad det vil koste at producere dit produkt, det har vi jo ingen jordisk change for at svare dig på så længe vi ikke ved nogen som helst om produktet.

Her er iøvrigt nogle gode råd til opfindere.  http://opfind.nu

Mvh

Ravn

 

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis, 

Du skal kontakte producenter, der er ingen vej uden om. Du må gerne spørge mig (hvis det er jern og metal altså ;-) , lav et hemmeligholdelses dokument først, som vi skal underskrive. Det kan du godt holde i generelle vendinger, dvs. du skriver at al information der kommer fra dig er hemmeligt, men vær meget opmærksom på du skal have din dokumentation iorden og specifik, det er altså ikke nok at skrive at du har opfundet en dims, som ingen andre må lave og som skal være hemmelig, medmindre du er helt sikker på at der ikke findes andre dimser der tilsvarer din opfindelse i funktion. (Patent og varemærkstyrelsen kan undersøge det).

 

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 37
Fra  www.miltersen.dk Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er revolutionerende så start med at søge om og få et patent..

Lav research på produktionsvirksomheder. Send dem en email eller ring, og fortæl om dit behov: koncept, produkt, antal, pris, deadline osv.

Det er bare at kaste sig ud i det :)

 

At rejse er at leve.

Afbudsrejser

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)