Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mærkning

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino`er

 

Hvad mener i andre om E-mærkning??, er det et "must have" for netbutikker i dag ? - Eller er det noget den enkelte kunde ikke kigger efter. Kom med jeres mening. Han lige kæmpet en kæmp, for at blive E-mærket - Så jeg håber på at det kan tjene sig hjem igen. :-).

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg vil personligt ikke have E-Mærket i vores butik, af den grund at e-mærket ikke vil have bankoverførsel, vi har ca. 30% med overførsler via bank, de kunder siger vi da ikke nej til på bekostning af E-mærket, for jeg tror ikke at det giver 30% mer salg.

Dog mener jeg ikke dit arbejde er spildt, da det altid er en god ting at ens butik er ok og i orden, det kan du altid bruge over for dine kunder.

Mvh Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allan

 

Hvis det er B2B kunder, må du gerne modtage betaling via bankoverførelse for E-mærkning. Det er kun gældende for B2C så vidt jeg husker

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Det ved jeg, men vores er 85% privat, så det hjælper ikke meget.

 

MvhAllan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg køber personligt ikke efter e-mærket, da jeg mener det er en ren penge maskine, jeg køber i stedet efter hvor kendt stedet er samt om webshoppen udstråler seriøsitet, og har en ordenlig pris, på det produkt jeg nu skal købe

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 02-01-2007 20:59:38 Forfatter: magle


Jeg køber personligt ikke efter e-mærket, da jeg mener det er en ren penge maskine, jeg køber i stedet efter hvor kendt stedet er samt om webshoppen udstråler seriøsitet, og har en ordenlig pris, på det produkt jeg nu skal købe


Det vil jeg give dig ret i magle, og det ved jeg at der er mange der gør, vi har rigtig mange kunder der ser på hvordan butikken, service og prisen er. jeg tror at E-mærket er lidt ligegyldigt, det er mit indtryk.

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det slet ikke flere der har lyst til at kommenterer "E-mærkning" ??
Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har foreløbig fravalgt det ene og alene pga. prisen, som jeg finder alt for høj.

Når jeg selv ehandler, kikker jeg heller ikke på, om butikken har det. Jeg ser mere på, om butikken udstråler seriøsitet, om man kan ringe til dem osv. samt naturligvis, om man kan bruge sit Dankort at betale med.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 28. Nov 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Som forbruger gør jeg som jer andre, vurdere selv en side ud fra mine egen kriterier.

Det er utroligt at se hvordan offentlige og halvoffentlige initiativer nogengange rammer plet og nogengange misser totalt. Det eneste e-mærket gør er at hæve tærsklen for at sætte en webshop i vandet: Et halvt officielt mærke (=tillid fra forbrugerne=magt), som har underlige regler, der forhindrer nogen i at betale som de gerne vil og som sender vildledende signaler (nyhedsbreve, som ikke er aktivt fravalgt er sku ikke spam). Og som endda koster næsten 5000 kr første år (kan hurtigt være den største engangsudgift for en webshop).

Hvis det var Italien, så var e-mærket mafiaen.


Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har også fravalgt E-mærket af samme grund som Lisbeth ... prisen.

 

Vi har lavet en bemærkning om E-mærket på vores shop, se her http://shop.andando.dk/info.asp?text=17 ... er det ok at kommentere på den måde, eller burde man istedet ignorere ordningen?

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)