Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internettet? jeg giver det max et halvt år!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hæ hæ.... Jeg er sgu bange for jeg er ved at blive gammel*. Men jeg synes kritikken i denne tråd godt kunne være lidt mere saglig.

Bevares... jeg er nok ikke selv kendt for at pakke tingene ind i fint papir og sprøjte lidt rosenvand på dem. Men selvom jeg et eller andet sted er enig I, at folkene bag idéklar har laaaang vej igen. Så synes jeg måske det er lige lovligt groft, at folk i bund og grund siger det de laver er noget lort og altid vil være det.

Tanken bag projektet virker, fra mit lille hjørne, ganske tiltalende og kan de stille og roligt forbedre sitet ville det ikke overraske mig, hvis de stod med et pissefedt koncept om et halvt års tid eller noget.

 

Mit råd til folkene bag:

Som de andre også er inde på her i tråden, er jeres indhold nok lige lovligt trivielt. Så prøv om ikke i kan vinkle historierne lidt skarpere. Jeg antager jeres site skal fungere som en slags "begynder-guide" til e-business og den slags? Så hvorfor ikke hive fat i nogle mennesker fra jeres målgruppe og høre hvad de rent faktisk kunne tænke sig at læse om?

Et mere praktisk råd vil være I hiver fat i en af jeres lærere.... Nu ved jeg ikke hvordan landet ligger for folk på jeres alder.... Men dengang (og der) jeg gik i skole var den slags "fedteri" noget man snildt kunne sikre sig en gennemblødt skoletaske af, og i særligt udvalgte tilfælde en røvfuld :) Men nu skal det jo ikke være "Onkel Fama fortæller om livet på Vestegnen tilbage i middelalderen (a.k.a. 1990'erne). Pointen er bare at I sandsynligvis har en lære, der hellere end gerne ville hjælpe jer og fungere som en slags mini-mentor på jeres projekt. Hvis der så er nogle der synes I er nogle fedterøve - so what? Dem kan I bare grine af om 15 år, når de søger job hos jer....

 

Points of action:

1: Forsøg at være mere kritiske med jeres indhold: Kvalitet er alfa og omega for sådan et projekt. Så afvis eller få omskrevet hellere 10 indlæg end at bringe et ligegyldigt. I opstartsfasen er der ingen skam i kun at udgive et indlæg om måneden. Når I så har opbygget et fornuftigt arkiv af gode indlæg kan I så sætte den i et højere gear og måske prøve at få fat i nogle gode gæsteskribenter.

 

2: Forsøg at være lidt mere klare/realistiske omkring jeres koncept. Nu ved jeg ikke præcist hvor gamle I er - men tager jeg meget fejl hvis jeg antager gennemsnitsalderen nok ligger omkring de 16 år? Hvorom alting er... Så prøv at være mere ærlige eller ihvertfald sende et mere ærligt signal. For fact of the matter er altså, at når jeg ser en 15-17-årig promovere sig selv som kompetent inden for ledelse og virksomhedsdrift... ja så tænker jeg altså "bullshit". Så prøv at se lidt ind af og overvej om ikke der måske var andre mærkater, der kunne passe bedre og give et mere tillokkende indtryk - måske "Fremtidig serie-iværksætter" ville give lidt mere goodwill end klichéen "Serie-iværksætter"? 

 

3: Giv den fucking meget gas på de områder hvor I rent faktisk både kan "talk the talk" og "walk the walk". F.eks. er det mit indtryk at Rune Jensen muligvis har et CV, kan matche de keywords, der er i hans profil. Så hvorfor ikke køre ham i stilling som en slags galionsfigur? Det er jo ikke en konkurrence, så I andre behøver ikke matche ham. Det er sgu en ærlig sag, at man ikke er ekspert i virksomhedsdrift, marketing, manegement eller hvad der ellers fremføres.... Baby steps drenge - det er vejen frem ;)

 

* Note til alle Aminoer: Når jeg begynder at sippe sveskejuice og brokke mig over den nymodens "musik", så bedes I tage initiativ til at hive mig ud på heden og gøre en ende på mine lidelser :D

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Århus
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Nextlevelmedia.dk Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger mange tak for den konstruktive kritik, ideklar hopper i tænke hjørnet ;)

 

 

- Morten

Nextlevelmedia er dit full-service wordpress webbureau - Personlig og professionelt

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)