Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.eu kontra .com domæne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg søgte lidt på Amino omkring .eu domæner kontra .com domæner. Blev kun klogere på at meningerne var delte, vel at mærke inden man kunne registrere .eu domæner.

Hvad siger i nu, er det værd at satse på eller skal jeg holde mig til .dk & .com?

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 02-01-2007 20:31:04 Forfatter:Jacob H
Hej

Jeg søgte lidt på Amino omkring .eu domæner kontra .com domæner. Blev kun klogere på at meningerne var delte, vel at mærke inden man kunne registrere .eu domæner.

Hvad siger i nu, er det værd at satse på eller skal jeg holde mig til .dk & .com?


 

Jeg tror ikke det er noget du skal satse på, hvor mange gange har du lige selv skrivet .eu i din  browser, ja personligt har jeg aldrig været inde på en .eu side.

 

så jeg tror bare du skal satse på de andre, men hvis .eu er ledigt, så køb det da bare for en sikkerhedsskyld.

Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 02-01-2007 21:10:15 Forfatter: magle [QUOTE]Dato: 02-01-2007 20:31:04 Forfatter:Jacob

Jeg tror ikke det er noget du skal satse på, hvor mange gange har du lige selv skrivet .eu i din  browser, ja personligt har jeg aldrig været inde på en .eu side.

 

Det kan jo også skyldes at .eu først lige er frigivet

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hmmm.

 

Min holdning er, at henvender man sig til Danmark på dansk, så SKAL man have et .dk domæne.

 

Jeg ved ikke om I andre er ved at få flere og flere dansksprogede SPAM emails, fra .com og .info domæner; men dette gør, at jeg er yderst påpasselig med at åbne dansksprogede emails fra andre domænetyper end .dk. Hvis andre reagerer på samme måde, risikerer ejere af DANSKE .com hjemmesider altså at få en masse kommunikationsproblemer i fremtiden.... og dette udelukkende fordi nogle ganske få danskere nu ødelægger vores tillid til dansksprogede emails ved at skrive på dansk fra .info eller .com domæner  

 

.dk er med vores skrappe SPAM politik simpelthen ved at være et kvalitetsstempel for danskerne. Vi har umiddelbart tillid til, at er en mail sendt fra et .dk domæne, så er den OK. Paraderne er nede og kommunikationen flyder godt og effektivt.

 

Hvis man henvender sig internationalt, så synes jeg, at .eu er for begrænsende i forhold til .com.

Altså, går man internationalt, så kan det lige så godt være med manér.

 

Den eneste berettigelse, jeg ser for .eu er, hvis man udelukkende vil henvende sig til EU borgere, hverken mere ELLER mindre.... og hvor mange er der, der kun vil det, når de endelig har taget valget om at gå internationalt?
Ganske få skulle jeg mene.

 

Venlig hilsen,

Christian 

 

 

 

 

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tag bare alle 3.

 

Men er det kun til danskere du vil "sælge" så kør entydigt på dk domænet - det har vi størst tillid til - og det er nemmere at markedsføre på søgemaskiner m.m. når det er dansk.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)