Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

345kr for omtale i 1 nyhedsbrev 5.164 modtagere + annonce på site 1 uge med ca.35.000 besøg pr. måned

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

En meget billig mulighed for at blive set og hørt i 2010
345kr for omtale i 1 nyhedsbrev 5.000 modtagere + annonce på site 1 uge med ca. 35.000 besøg pr. måned

Nyhedsbrevet
Øverst i nyhedsbrevet, logo, foto/produktfoto, en anbefalende tekst, et link og evt. fokus på salg af et specifikt produkt, Annoncen kan være flash for at få mere opmærksomhed. (Vi kan designe den for 150/t.)

16 kampagner
Først til mølle
En virksomhed kan købe alle de perioder de ønsker for at opnå effekten af den konsistente oplevelse

Skriv for mere viden om vores brugergruppe.
Prisen er eks. moms.

Skriv til lykke@freewebsite.dk

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have en præcis beskrivelse af målgruppen for både nyhedsbrevet og websitet.
Jeg vil også gerne se de seneste to udgaver af nyhedsbrevet samt url til websitet.

Uden dette er det ikke muligt at tage stilling til relevansen.

mvh Hans

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det samme her 

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ganske interesseret i hvordan i får flash indhold sikret til at køre i de forskellige mailklienter?

Vores seneste undersøgelse gav ikke synderligt meget håb for det.

Her er hvad vores udelandske kon-kollegaer fandt ud af i 2006 om emnet:

http://www.campaignmonitor.com/blog/post/1974/the-truth-about-1/

Så det er da interessant at høre om der skulle være dukket noget op i den retning vi ikke er stødt på?

 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lykke.

Du må også gerne sende mig oplysninger om brugergruppen (alder, boligstatus osv.)

Vi sælger billig maling og malertilbehør og ønsker jo ikke at reklamere overfor unge under 18år. ;-D

Venlig hilsen

Michael Haahr
www.maler-maling.dk
Billig maling på nettet

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg har haft uventet travlt med en kunde, jeg forsøger imorgen at ligge et link til et download af pdf med den vide vi har om målgruppe og også vores nyhedsbreve.

Vi er først begyndt annoncering i nyhedsbreve og jeg kan derfor kun viser Jer forslag på hvordan jeg vil præsentere dette, og jeg tager imod Jeres ønsker om hvordan I ønsker at blive præsenteret og også gerne tekst fra egne tekstforfattere.

Kort fortalt skal vil jeg nævne at en hjemmeside tiltrækker en væld af forskellige mennesker, privatpersoner, småvirksomheder uden hjemmesidebudget og foreninger og grupper/klubber. Jeg har informationer om hvilke interesser der er primært gældende for de enkelte grupper og dette vil jeg inkludere i dokumentet. Men som annoncør hos os er det interessante somregel at nå ud til den brede befolkning.

Om kort tid vil vi kunne målrette vores email ssåledes at din reklame f.eks. kun går ud til små virksomheder eller kommunale foreninger feks. og dette vil jeg offentliggøre til den tid.
Prisen nu er grundet den manglende målretning, men det gør det ikke mindre interessant for virksomheder hvis produkt kan være interessant for alle og oveni kan vi styre nyhedsbrevets titel imod den mest købsdygtige gruppe.

Angående flash er jeg nødt til at konsultere mine udviklere og må vende tilbage ASAP, sorry for that .

Mange venlige hilsner,
Lykke

Vi søger stadig kompetence-partnere

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Oscar,
Tak for din opmærksomhed. Jeg begik en fejl, eller rettere misforstod den besked jeg havde fået. VI tilbyder flashbannere og rubrikker på websitetet, men ikke i nyhedsbrevet, du har ret, der er ikke garanti for at det kommer ud til alle og det er noget juks selvfølgeli.
Takg

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

OK - tak for info.

Jeg vil gerne give det et skud - så snart som muligt.

mvh Hans

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, jamen lad os starte med dig så :-)
Ifølge nogle tip jeg har hørt heromkring skulle ugedagene lige over middag være et godt tidspunkt at udsende, så vi kan sende et nyhedsbrev ud tirsdag eller onsdag, det giver mig tid til at få samlet noget godt materiale og udviklingsnyheder.
Vi kan starte din annonce på hjemmesiden en uge fra samme dag og en uge frem.
Skriv til lykke@freewebsite.dk og send mig dine ideer til hvordan annoncen skal se ud eller hvad der skal stå
Mvh. Lykke

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)