Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Solbriller, billig - ca. 240 stk - perfekt til markeder.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 4 person

Hej Anders,

Du vrøvler, for det første er det skide dårlig stil og uetisk at lave en aftale og så sælger til anden side bagefter.

Iøvrigt er det også ulovligt, Han har givet et tilbud, og fået et accept, og det kan endda bevises med mail. Så hvis man var godt indebrændt kunne man rive ham i retten.

Og din subjektive mening og værtshus logik kan du bruge til det klientel det er beregnet til.

 

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Seiven:

Hej Anders,

Du vrøvler, for det første er det skide dårlig stil og uetisk at lave en aftale og så sælger til anden side bagefter.

Iøvrigt er det også ulovligt, Han har givet et tilbud, og fået et accept, og det kan endda bevises med mail. Så hvis man var godt indebrændt kunne man rive ham i retten.

Og din subjektive mening og værtshus logik kan du bruge til det klientel det er beregnet til.

 

Glemte at citere men det var til Anders Hyldige.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Rolig venner Smile

Jeg havde også selv forstået det som om at prisen lagde fast, men det var åbenbart ikke korrekt. Trådstarter vælger derfor efterfølgende, pga. stor interesse, at lave en auktion.

Om det er uetisk eller ej har vi åbenbart delte meninger om - Men en anden gang kunne det da være rart og vide om der er tale om en auktion eller ej.


Jeg tror dog mig og trådstarter har fundet en løsning - Så lad os endelig lukke den her!

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Seiven:

Hej Anders,

Du vrøvler, for det første er det skide dårlig stil og uetisk at lave en aftale og så sælger til anden side bagefter.

Iøvrigt er det også ulovligt, Han har givet et tilbud, og fået et accept, og det kan endda bevises med mail. Så hvis man var godt indebrændt kunne man rive ham i retten.

Og din subjektive mening og værtshus logik kan du bruge til det klientel det er beregnet til.

Man fristes lidt til at tro, at dit indlæg er ment som en joke. Smile

Såfremt den ikke er det, så håber jeg for alles vedkommende, at du stadig er i dine unge år, så du kan nå at indhente den logiske sans, som du tydeligvis ikke besidder endnu..

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu en auktions debat, som køre skævt...

Og hvordan kan man lægge loft over bud? Øhhhh... Fatter hat af det, men tillykke til vedkommende, som købte partiet!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

RBN:

Dem tager jeg - Hvis det er de briller, jeg tror det er..


Smid mig en mail på; info@cleanpoint.dk


Rasmus

RBN - husk lige at betale for dem også, ikk ;-)

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Dino:

RBN:

Dem tager jeg - Hvis det er de briller, jeg tror det er..


Smid mig en mail på; info@cleanpoint.dk


Rasmus

RBN - husk lige at betale for dem også, ikk ;-)

jaja, hvorfor ikke Smile - Men tak for din påmindelse, det er skrevet bag øret..

Handel med varepartier via Trademen

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Hyldig:

Seiven:

Hej Anders,

Du vrøvler, for det første er det skide dårlig stil og uetisk at lave en aftale og så sælger til anden side bagefter.

Iøvrigt er det også ulovligt, Han har givet et tilbud, og fået et accept, og det kan endda bevises med mail. Så hvis man var godt indebrændt kunne man rive ham i retten.

Og din subjektive mening og værtshus logik kan du bruge til det klientel det er beregnet til.

Man fristes lidt til at tro, at dit indlæg er ment som en joke. Smile

Såfremt den ikke er det, så håber jeg for alles vedkommende, at du stadig er i dine unge år, så du kan nå at indhente den logiske sans, som du tydeligvis ikke besidder endnu..

Det var måske lidt hårdt, det beklager jeg, men du vrøvlede, hvilket du egentlig stadig gør. Hvis der er en af os to der mangler en logisk sans så det dig, da du begynder med personligt angreb om min alder, i stedet for at argumenter hvorfor du synes det fair. For at tage et lille eksempel.

Føtex køber et vareparti hjem på 10 perfumer de har skrevet prisen til 80 kr på. når du kommer ind og gerne vil have dem siger de: "øhh der er mange interesseret så vi sætter lige prisen op til 180kr."

Det er ikke på noget punkt acceptabelt handelsmaner. Sådan noget bliver man jo nød til at gøre op med sig selv før man starter på at sælge et produkt.

Iøvrigt er det din logiske sans der er helt henne i hegnet, da den er imod det danske retssystem ;)

Fortsat god dag, og lad hver med at angribe folk direkte på et forum.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Endnu en auktions debat, som køre skævt...

Præcis! Smile

Fashion-Seller:

Og hvordan kan man lægge loft over bud? Øhhhh... Fatter hat af det, men tillykke til vedkommende, som købte partiet!

Det er lige netop de udfordringer med salg uden fast stykpris..

Man kan kalde det hvad man vil..  Sælges der ikke til fast pris, bliver varen solgt til den med det bedste bud - og det er altså en auktion.


OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Seiven:

Det var måske lidt hårdt, det beklager jeg, men du vrøvlede, hvilket du egentlig stadig gør. Hvis der er en af os to der mangler en logisk sans så det dig, da du begynder med personligt angreb om min alder, i stedet for at argumenter hvorfor du synes det fair. For at tage et lille eksempel.

Føtex køber et vareparti hjem på 10 perfumer de har skrevet prisen til 80 kr på. når du kommer ind og gerne vil have dem siger de: "øhh der er mange interesseret så vi sætter lige prisen op til 180kr."

Det er ikke på noget punkt acceptabelt handelsmaner. Sådan noget bliver man jo nød til at gøre op med sig selv før man starter på at sælge et produkt.

Iøvrigt er det din logiske sans der er helt henne i hegnet, da den er imod det danske retssystem ;)

Fortsat god dag, og lad hver med at angribe folk direkte på et forum.

Jeg er endnu ikke enig i din konklusion, men det følger... Først og fremmest vil jeg dog gerne rose dig for, at du denne gang har skrevet et ordenligt indlæg, som man kan tage mere alvorligt. Du kommer endda med konkrete argumenter for din sag, hvilket er super.

Jeg kan godt følge din logik med, at når det er ulovligt for en virksomhed at skilte med en pris, og så ændre prisen som kunderne kommer, så bør det også være ulovligt for private mennesker, at gøre ligeså. Sådan forholder det sig dog ikke i realiteten, hvilket jeg finder ganske positivt. Forestil dig at du har lagt et samlerobjekt til salg på en auktion på nettet, og sat en udbudspris - du finder efterfølgende ud af, at objektet faktisk er det dobbelte værd. Hvis lovgivningen var indrettet på samme måde for private mennesker som virksomheder, så ville personen være nødt til at sælge objektet til den aktuelle pris, såfremt der blev budt på den. Og hvad hvis vedkommende kom til at foretage en tastefejl, så der i virkeligheden manglede et ekstra 0 i beløbet? Som sagt, så ser jeg det kun som en positiv ting, at der trods alt er forskel på at udøve forretning og så at sælge ud af sine ting i privat sammenhænge.

Fortsat god dag, og lad være* med at overskride fartgrænserne i trafikken.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)