Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortrydelsesret - også under udsalg ???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg så at der er en anden tråd vedr. fortrydelsesret og fragt og den ville jeg ikke "spamme" med mit spørgsmål, selvom det er lidt i samme stil... Jeg har nu set flere steder på nettet (webshops), hvor man skriver at pengene ikke gives retur under udsalg.. Må man det ??? Altså at fortrydelsesretten kun gælder en ombytning til noget andet ??? Jeg mente jo at man netop SKULLE tilbyde at give pengene tilbage ved fortrydelse, da det er en webshop og ikke en fysisk forretning..

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Korrekt, ved b2c har du altid returret ved fjernhandel.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Uanset anledning er der ALTID 14-dages fuld returret med penge-tilbage ''garanti'' - også selvom der er udsalg :)


Sådan sider skal man melde inde på Forbrugerombudsmandens hjemmeside ;) Det er jo sådanne webshops, som får vores til at se ''mindre'' seriøse ud, så jeg synes da du skal smide en url til forbrugerombudsmanden - kan jo være de ikke gør det med vijle, det skal de jo så bare vide :)

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det mente jeg da også nok... Ja, det kunne godt være at man skulle gøre, som du foreslår Christoffer... Og jeg tror bestemt, at det er fordi de ikke ved det, for jeg kan se, at de også har en fysisk forretning og her gælder jo helt andre regler, så det er nok dem, som de blot har overført til web-shoppen...

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)