Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vognmand NordJylland

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. Ide

Du bliver også kontaket af en kollega.

 

Kmosen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa kunne godt tænke mig at høre mere

mvh karsten lassen

mobil 40628473

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Vi har fået begge ruter i Nordjylland besat, men da vi pt har meget travlt er der mulighed for at vi skal starte endnu en rute op senere på året, så jeg sender dine info videre til kollega til evt. senere brug.

 

Kmosen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder godt tak mvh karsten

Tilmeldt 6. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Har 7-års erfaring inden for transportbranchen, har bl.a. været selvstændig vognmand i flere år, har haft flere ansatte og vognmænd under mig, så kan sige jeg har godt kendskab til distribution, kurerkørsel & transport mm.!

Jeg er nu startet op for mig selv, så  har ingen ansatte, da det bestem ikke var nogen succes.

Er Elitebelist og har ingen klip i kørekortet:-)

Jeg er interesseret i alle former for Transportopgaver A-Z, jeg er aldrig syg og overarbejde, ekstra-/weekend- kørsel er for mig heller intet problem. Kører på så længe det måtte kræves:-)

Jeg kan stille med næsten ny 5-pallers kassevogn m./lift fra år 2007(kun kørt 98.000km.), som er lige under 6meter lang.!billig over bro´en/færge)                                                                 Har Palleløfter, Sækkevogn, Tæpper, Spændestropper & div. Udstyr. Lift kan tage 500kg. og bilen lidt over 1,5ton.

Jeg har tidligere kørt med stort set alt fra A-Z, bl.a. pakkedistribution, paller, møbler, aviser, IT-udstyr, hospitaler, mad & fødevarer, ja selv flytninger lige fra Private- til Erhvervs- & Specialflytninger.

Stiller gerne til en personlig samtale, er også sikker på jeg vil være en af de billigste.!

Har du/I et tilbud fra en vognmand underbyder Slagelse Transport det gerne, hvis muligt.!

På forhånd tak!
mvh. Thomas Peter Hansen
Slagelse Transport
Krænkerupvej 66, Havrebjerg
4200 Slagelse
Tlf.: 28109737
e-mail: SlagelseTransport@hansen.dk

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Da jeg kan se at du er fra Slagelse, så jeg tror ikke at en rute med udgang fra Aalborg er noget for dig.

Kmosen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Tilmeldt 6. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kmosen,

Det kommer an på hvad du kan tilbyde:-)

En rute fra Aalborg, er det fast kørsel..? Hvad vil man cirka have af indtægt på en sådan rute, hvis man kører den fast..?

mvh. Thomas Peter Hansen
SLAGELSE TRANSPORT

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Der er ikke tale om a til b kørsel, men service kørsel.

Dvs at der skal serviceres et produkt hos vores kunder, så for at holde serviceniveauet højt, benytter vi udelukkende vognmænd med fast kørsel, fast område faste kunder....

Indtjeningen varierer, men 450000 til 550000 er meget typisk.

Men igen så foretrækker vi vognmænd fra lokalområdet, så jeg har svært ved at se hvordan vi skulle foretrække dig i forhold til netop en lokal vognmand.

Tilgengæld kan du jo holde øje med mine indlæg, måske kommer der noget ledigt på Sjæland.

Kmosen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vognmænd til levering af fødevarer søges i hele landet, foretrækker vognmænd som i forvejen levere for Årstiderne, Torvet eller lign.

Hører gerne med en PM

 

Tilmeldt 6. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
  
Jeg er Selvstændig Vognmand og kunne godt bruge kørsel i det tidsrum..!!

Jeg kan stille med næsten ny 5-pallers kassevogn m./lift fra ´08 (kun kørt 98.000km.)(ekstra høj & lang) Det er en lukket varebil og IKKE alukasse m./lift. Vognen er fejlfri og den fremstår flot og velholdt, pæn ude som inde:)                                                        

Har tidligere kørt med mad for flere firmaer med stor kundetilfredshed. Har bl.a. kørt for firmaer som Jespers Torvekøkken Aps se evt. www.torvekoekken.dk
 
Har også kørt med frokost til firmaer fast på dagsbasis i formiddagstimerne, så har god erfaring inden for transport & levering af mad & fødevarer.!
 
Har 7-års erfaring inden for transportbranchen, har bl.a. været selvstændig vognmand i flere år, har haft flere ansatte og vognmænd under mig, så kan sige jeg har godt kendskab til distribution, kurerkørsel & transport mm.!

Jeg er nu startet op for mig selv, så  har ingen ansatte, da det bestem ikke var nogen succes.

Er Elitebelist og har ingen klip i kørekortet:-)

Jeg er interesseret i alle former for Transportopgaver A-Z, jeg er aldrig syg og overarbejde, ekstra-/weekend- kørsel er for mig heller intet problem. Kører på så længe det måtte kræves:-)

Jeg kan stille med næsten ny 5-pallers kassevogn m./lift fra år 2008 (kun kørt 98.000km.), som er lige under 6meter lang.!(billig over bro´en/færge)

Har Palleløfter, Sækkevogn, Tæpper, Spændestropper & div. Udstyr. Lift kan tage 500kg. og bilen lidt over 1,5ton.(3,5ton total).

Jeg har tidligere kørt med stort set alt fra A-Z, bl.a. kurerkørsel, gods, pakkedistribution, paller, post, møbler, aviser, IT-udstyr, hospitaler, frugtmad & fødevarer, ja selv flytninger lige fra Private- til Erhvervs- & Specialflytninger.

Stiller gerne til en personlig samtale, er også sikker på jeg vil være en af de billigste:-)

Har du/I et tilbud fra en vognmand underbyder Slagelse Transport det gerne.!
her tænker jeg specielt på brokørsel / udland / eks., fast kørsel eller lign.!

På forhånd tak!
mvh. Thomas Peter Hansen
Slagelse Transport
Krænkerupvej 66, Havrebjerg
4200 Slagelse
Tlf.: 28109737
Side 2 ud af 2 (20 indlæg)