Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 el. 2 telefoner.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg står lige nu i et dilemma.

Jeg er skrevet op til en iphone 4 hos både 3 og telmore.

men hos 3 er det som privatperson, så jeg kan nok ikke få den til mit firma, når jeg engang får en mail om at jeg kan købe den.

Jeg skal under alle omstændigheder have iphone 4 til mig selv.

Men kan ikke finde ud af om jeg skal købe en ekstra til firmaet.

Grunden til jeg er i tvivl er at hvis jeg køber den til mig selv, så kommer det til at blive dyrt i telefonregninger, fordi jeg skal lave en masse telefonsalg. og det kan det abb. som 3 har til 599 ikke dække.

Køber jeg derimod et business abb. til 479, så har jeg fri tale.

Hvad ville i gøre? ville i købe 1 eller 2 telefoner?

Grunden til at jeg overvejer en anden telefon en iphone, at jeg ikke er skrevet op til at få en iphone til firmaet, så derfor går der sindssyg lang tid inden jeg kan få den. og skal helst gerne bruge den inden for de næste 14 dage.

skal jeg evt. købe iphone 4 til mig selv, og så nokia e72 til firmaet? har en nokia e71 lige pt. som jeg er sindssyg glad for. men bliver bare nødt til at få iphone når jeg kan få fingre i den.

Tobias.

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok noget af et sindssygt dilemma du er i det, uha godt det ikke er mig....

Big Smile

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Von Vorre:

Det er godt nok noget af et sindssygt dilemma du er i det, uha godt det ikke er mig....

Big Smile

Ja jeg ved det godt - tror sku ikke jeg kan sove i nat hvis ikke problemet bliver løst :)

Tobias.

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

He he he, ja ja - jeg kan godt se problemet.

Any way, jeg kan ikke se du får noget ud af at udskifte en E71 med en E72, det er spild af penge - er de ikke stort set identiske ?

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjaa jeg ville bare beholder den e71 du ha nur, og finde et abonnement som bedst kan betale sig i henhold til det forbrug du regner med at få :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

jo de er stort set identiske. det var bare et hurtigt forslag fordi jeg lige så en video med den.

Tobias.

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjoegaard:

jo de er stort set identiske. det var bare et hurtigt forslag fordi jeg lige så en video med den.

Tobias.

Hvis du snakker meget med dit telefonsalg, så skal du vel holde dig til Telmore - hvor dit snakkeri vil komme til at betale for telefonen ?

Jeg bruger selv Telmore privat, og kan se både Fri tale og internet på mobilen vil tælle med i dit minimums forbrug når du har håndjern på. Med 599 kr/måned ved køb af en 4er, så kan du jo få det meste. Så er det ikke modellen ?

Nå klokken er mange, 00.21 her - så jeg vil hoppe i køjen, håber du får lidt søvn trods alt..

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjo, det kan godt være du har ret.

men gælder der samme betingelser for privat, som der gør for virksomheder?

synes nemlig ikke at jeg kan se noget på deres hjemmeside.

Tobias.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Telmore abonnementet er klart det bedste til privat, hvis du ringer meget. Du kan få samme abonnement hos TDC, der hedder det bare iMaxMedia og koster dig 1.400,- kr. ekstra i bindingsperioden, hvis det er iPhone 4 32 GB vi taler om. Men har du prøvet at købe igennem 3 Business alligevel, selvom du har modtaget mailen som privat, det ville jeg nok prøve først.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai.

Ja det må jeg prøve.

Men ville du købe 1 eller 2 telefoner hvis du var mig?

Tobias.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)