Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone 4 vs. iPhone 3GS - hvad skal jeg vælge?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der ved mere om det, eller kan jeg trygt erhverve mig den nye iPhone 4?

MVH Fru Glob

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hej fru glob selvfølgelig kan du det bare så længe du ikke er kejt håndet.

 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hm, hos 3 koster 3GS 1000,- mindre end iphone 4, men er slet ikke lige så fed, og kan ikke multitaske medmindre man opdaterer den.

Tilgengæld skulle den ikke have de samme antenne problemer som 4'eren.

Hvilken telefon der er pænest er helt sikkert en smagssag. jeg synes 4'eren er fedest, hvorimod et par af mine venner synes 3gs'eren er fedest.

Tobias.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Glob:
eller kan jeg trygt erhverve mig den nye iPhone 4?

Det kan du ikke Cool, men du kan trygt købe en Android baseret telefon :-)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo++:
hej fru glob selvfølgelig kan du det bare så længe du ikke er kejt håndet.

hvorfor kan man ikke bruge den hvis man er venstrehåndet?

Sjoegaard:
Tilgengæld skulle den ikke have de samme antenne problemer som 4'eren.

Hvad er det for nogle antenneproblemer iPhone 4 skulle have?

 

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan trygt købe den, der er ikke de samme problemer med den i danmark, og slet ikke efter deres seneste opdatering :) Jeg har ikke mistet et eneste opkald eller mistet netværket endnu. 

Der er stor forskel på 3GS og 4, 4'eren er uden tvivl de extra 1000 kr værd. Ville være dumt at gå ud og købe en allerede forældet telefon for at spare 1000 kr, apple udebygger hele tiden deres OS og derfor vil der også hele tiden kræves mere af telefonen :)

 

 

 

 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

rigtig rigtig mange har haft problemer med at modtage signal når de holder den i deres venstre hånd. Dette har steve jobs indrømmet er et problem, og har derfor tilbud at folk har kunne få et cover med til den.

Men dette er kun hvis du er venstrehåndet, ellers skulle der ikke være nogen problemer.

Tobias.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dette indlæg er ikke en hån mod nogen eller noget. Det er en hyldest til gadgets. Bare lige for at slå det fast, før nogen læser det anderledes.Big Smile

Du har hveken behov for en 3'er eller en 4'er.
En Iphone - eller for den sags skyld en smartphone som min HTC - er ikke noget man har behov for. Det er noget, man har lyst til.

Derfor skal du selvfølgelig til hver en tid købe den fedeste.

Hvis du køber en 3'er nu, har du en fed telefon i lige nøjagtig otte minutter indtil du første gang møder én med en 4'er.  Hvis du derimod køber en 4'er nu, er du med fremme i skoen og kan høste misundelse hos alle dem, der må nøjes med en 3'er.

Derfor ingen tvivl fra min side. Når det gælder gadgets - så køb altid det fedeste uden at skele til en sølle tusindkroneseddel i prisforskel. Det eneste alternativ er at vente til der kommer noget endnu federe.

mvh Hans

 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Thanks, det lyder godt nok ikke logisk i mine øre, men hvis du siger det.
- men lyder som en god undskyldning til at lægge på når der er folk man ikke vil snakke med! Big Smile

Jeg foretrækker at følge strømmen og trenden og anskaffe mig den nye iPhone 4, jeg synes bare den er blevet rakket ret meget ned i medierne.
- men mange tak for jeres feedback.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Thorborgs tweet fra tidligere i dag:  

"I am so tired of dropped calls on my bloody iPhone 4. Stay away from that peace of shit!!!"

Om det er fordi det er en US model eller hvordan skal jeg ikke kloge mig i, men Thorborg lader ikke til at anbefale den.

Jeg har en 3GS, som fungerer glimrende.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)