Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"webshop hvordan" Brian Brandt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Ville høre om noget har erfaring med denne E-bog: "Webshop hvordan" af Brian Brandt.?

Jeg har skrevet til Brian d. 16-08-10 da jeg studsede over 2 forskellige priser på bogen:

 

Hej Brian

Jeg har i nogen tid været meget interesseret i at købe din e-bog/bog: webshop hvordan.
Men da der stod på din side at du var ved at opdatere den tænkte jeg at jeg ville vente.
Prisen var 299.- og 399.- hvis man ville have den printet ud.
jeg ville jo helst have en printet så jeg kunne tage den med mig i toget hver dag,men da jeg ikke kunne finde den løsning mere sad jeg i weekenden og tænkte at nu køber du den  som e-bog og kommer igang!

Jeg gik ind på : webshop.myll.dk hvor prisen (selv d.d.)står som 299.-
men når man klikker på "KØB BOGEN" kommer prisen 599.- frem?
kan det passe at den er steget til det DOBBELTE "overnight"?

Er stadig meget interesseret i din bog men synes 599.- for en e-bog må være en fejl.

Mvh Liv T.

 

Jeg har endnu ikke modtaget noget svar fra Brian men prisen er nu rettet på hans side FRÆKT!!!!!

Nå men spørgsmålet er: er der nogen derude der har læst denne E-bog og er den 599.- værd?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Liv-Cheri:

Er stadig meget interesseret i din bog men synes 599.- for en e-bog må være en fejl.

Hvis 599,- er meget, så skal du da slet ik kigge på prisen, hvis du køber Thorborgs E-Pusher!!!

Liv-Cheri:

Jeg har endnu ikke modtaget noget svar fra Brian men prisen er nu rettet på hans side FRÆKT!!!!!

Nå men spørgsmålet er: er der nogen derude der har læst denne E-bog og er den 599.- værd?

Kan ik se, hvorfor det er frækt, hvis der evt er kommet en updateret eller forbedret version?

Og svaret på dit sidste spørgsmål er __måske__
Nogle vil synes den er 10.000 kr værd, mens andre vil synes, at den er 2 kr værd. Det hele afhænger af ens grundviden... Så du finder næppe en, som kan give dig det præcise svar, med mindre vedkommende kender din viden eller hvilke behov for ny viden du evt har...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mange år siden jeg sidst var selvstændig,og nu vil jeg starte en webshop.

Jeg er ikke helt grøn men alligevel...

Så jeg har brug for en "allround opstarts pakke" og derfor lød denne bog tiltalende.

Jeg synes nok bare det var lidt frækt da jeg jo skrev og gjorde ham opmærksom på prisforskellen og så bliver det bare rettet uden man får svar tilbage?

Så jeg mistede nok lidt lysten til at købe den pga. manglende tilbagemelding.

Er nok lidt arbejdsskadet da jeg arbejder i servicebranchen.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Liv-Cheri:
Så jeg mistede nok lidt lysten til at købe den pga. manglende tilbagemelding.

Jeg har lavet forretning med Brian før og ved at han er ekstremt travl til tider. Han plejer at være meget opmærksom på at melde tilbage og svare hurtigt, så tror bare at der er sket en fejl - det kan jo ske for enhver :) Send ham en "hvorfor svarer du ikke"-mail, så får du helt sikkert et svar tilbage ganske hurtigt...

Mht. bogen, så har jeg ikke selv læst den, men den tror den passer ret godt til den situation du står i. Thorborgs bog er, efter min mening, mere til dem der allerede har gang i en webshop, men ønsker at optimere den. 

mvh René

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt kunne du jo kigge på http://www.evaerksaetteren.dk/shop/frontpage.html . Den kan såmænd også lånes på biblioteket, hvis du gerne vil se lidt nærmere på den inden evt. køb. Jeg har ikke selv læst den, så kvaliteten kan jeg ikke bedømme, men det ser da ud til at være en okay bog.

Mvh.

Jakob

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liv.. 

Jeg forstår godt din undren.. og jeg beklager ikke have svaret på din besked, men den var desværre endt i mit spamfilter - jeg har fundet den frem nu.. 

Du kan ligeså godt lige få forklaringen her.. 

Du har set prisen på 299 kr på en af de undersider på myll.dk hvor jeg havde skrevet lidt om bogen - og den havde jeg glemt at opdatere efter at bogen udkom i en nyere version med ekstra meget indhold. Hovedsiden er nemlig http://webshop-hvordan.dk .. 

Jeg beklager ikke have fået opdateret det inden du så det - og det var ikke baseret på din email jeg ændrede det, men kan godt se nu, at du sikkert har følt det sådan... 

Ja, prisen steg til 599 kroner overnight - men jeg havde forsøgt at gøre opmærksom på det så mange steder som muligt i ugen op til, så der var så få mennesker der blev overrasket, du blev desværre en af dem.. 

Prisen er jo ikke bare steget uden en grund - den nye version indeholder jo fx over 5 timers interviews med folk som Martin Thorborg, Thomas Rosenstand, Ken Schultz, Morten Vadskær, Jacob Kildebogaard, Søren Sprogøe og Mogens Møller. Samtidig med at jeg har tilføjet en masse nye afsnit og optimeret 2 år gammel tekst ..

Beklager du synes det var frækt... 

Ha' en fortsat god dag... 

Mvh Brian Brandt

Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle for hurtigt svar ;-)

Og særlig tak til dig Brian, det var en overraskelse :-O (af de gode..)

Jeg skriver til dig over mailen

Kan i alle have en god dag Cool

Hilsen "The Rookie"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob:

Alternativt kunne du jo kigge på http://www.evaerksaetteren.dk/shop/frontpage.html . Den kan såmænd også lånes på biblioteket, hvis du gerne vil se lidt nærmere på den inden evt. køb. Jeg har ikke selv læst den, så kvaliteten kan jeg ikke bedømme, men det ser da ud til at være en okay bog.

Har læst den og fandt den en smule outdatet i forhold til mange af de punkter de omtale i bogen. Der er klart bedre alternativer derude efter min mening...

Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok ;) Takker

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)