Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til nye medie/markedsføringskanaler haves

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

 

Hvad er prisen?

 

Jeg har gennem de sidste par år udviklet grund ideerne til en 6-7 nye markedsførings kanaler. Nogle kan kun bruges til enkelte kampagner hvor andre har dissederet reklameplads at tilbyde.

 

Jeg har netop idag afstået det sidste fra min virksomhed igennem 2½ år. Da jeg nu er "fri" vil jeg meget gerne igang med disse nye projekter.

 

Min umiddelbare plan er, at jeg ønsker ansættelse hos et marketing firma hvor jeg i samarbejde med dem, færdigudvikler disse nye projekter - klar til salg

Grunden til, at jeg ønsker at starte det op som et slags joint venture, er ønske om, at kunne udnytte eksisterende virksomheds erfaring, kundedatabase, organisation etc. etc. Udnytte skal forstås positivt, da eksisterende virksomhed naturligvis ligeledes skal have fordele af projekterne.

 

Mit spørgsmål er så?

 

Hvad kan jeg forlange, hvis jeg er interesseret i en "pakke". Det være sig lønpakke, men ligeledes gode ejerandele i joint venturet. Eller evt. som overskudsdeling på projekterne.

 

Jeg ved det muligvis er et noget bredt spørgsmål, da det jo også kommer an på, om en evt. partner ser potentiale i alle projekterne eller kun halvdelen.

 

Jeg håber der er nogle der har nogle gode inputs til, hvordan jeg evt. kan gribe det an. Skulle du evt. også kende nogle firmaer der er interesseret i noget nytænkning på området og som ønsker en win-win situation har dette også interesse.

 

Vi bevæger os primært indenfor nye kanaler af markedsføring.

 

Glæder mig til at høre mere :-)

 

 

Ulrik Max Nielsen

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ulrik

Er det udelukkende off-line markedsføring kanaler?

Mvh,

Christian

Tilmeldt 18. Jun 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian.

 

Ja, det er udelukkende off-line kanaler.

 

Men ikke tidligere set off line kanaler :-)

 

Ulrik

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9715
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis ikke produktet er "pakkeklart" tror jeg det bliver svært både at få ansættelse med fuld løn og så ejerandele i dine ideer. Jeg har ansat folk der havde færdige ting med hjemmefra, og dem har jeg lavet gode deals med, hvor de udover lønnen får en fortsat revenue share på det de bringer med ind. Men hvis det blot er en ide, der så skal udvikles videre (med løn fra firmaet + andre interne resurseomkostninger) tror jeg som sagt du får svært ved det. Du må nok vælge mennel løn eller ejerandel, når dine ideeer ikke er færdige.
Tilmeldt 18. Jun 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel.

 

Tak for dit indlæg.

 

Jeg kan følge dig. Hvis det var den omvendte situation, ville jeg også skulle præsenteres for nogle "kick ass" gode ideer, før jeg ville bruge løn og give ejerandele væk for at ansatte én med endnu ikke færdigudviklede ideer.

 

Tillad mig at omformulere en smule.

 

Alle ideerne er egentlig påfærdigudviklet. Der kan naturligvis foretages småændringer på baggrund af partners erfaring og des lige.

 

Når jeg skrive færdigudvikle, mener jeg indgåelse af kontrakter, samarbejdsaftaler, leverandøraftaler etc. Altså de sidste "småting" .

 

Det er dog "småting" forstået på den måde, at dette kan færdiggøres på ca. 1 måned - afhængig af hvilket projekt.

 

Jeg forestiller mig, at en evt. partner derved kunne starte med, at oplyse eksisterende kunder om, at det det næste år, vil komme en ny markedsføringskanal minimum én gang i kvartalet. Det skal understreges, at disse nye kanaler bidrager med min. 100.000 eksponeringer.

 

Men mange tak for dine inputs. Er da også realist og måske ender det i første omgang med, at jeg "blot" tager ansættelse hos X firma og derefter præsentere ideerne, når man har bevidst sit værd.

 

Jeg brænder bare så satans meget for, at få dem sat i verden samt udnytte first mover fordele. Så hvis der er nogle der har nogle gode fif til hvem og hvordan man får en god lønpakke samt udviklingsmuligheder for egne projekter med gode ejerandele/overskudsdeling så hører jeg meget gerne.

 

Man bliver aldrig for klog til at lytte :-)

 

Ulrik Max

Tilmeldt 18. Jun 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)