Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man kunder fra internettet?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lavet en nydelig hjemmeside. Jeg har via Google fået nogle annoncer i gang.

Jeg forhandler LR''s produkter. Det er ikke en webshop, kun en appetitvækker.

Kender ikke så mange hvor jeg bor. Derfor tænkte jeg straks  på kundekreds via internettet. Men nu har jeg i 1 måned ikke fået så meget som en henvendelse....

 

Har I andre en god idé?

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske skal jeg spørge anderledes.....

Hvordan får jeg kunder, når jeg ikke har en stor bekendtskabskreds. Er flyttet til nyt område af landet. Nye arbejdskolleger osv. Ingen familie i nærheden. (Vil lige nævne at vi er glade for at bo hvor vi bor... men nye veje kan kræve store omstillinger...)

 

Jeg er ikke typen, der stopper alle og enhver for at reklamere for mit produkt, jeg har respekt for folks grænser. Vil ikke være påtrængende, men samtidig er jeg klar over at jeg skal overskride mine grænser... vil gerne have et råd om hvordan man finder potentielle kunder uden at overtræde love og grænser.

 

En hjemmeside på nettet tænkte jeg var ideelt. At reklamere via Google måtte da give noget. Men nej.

Hvad går galt? Er det en god ide med Google?

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder som om Internettet er det rigtige for dig.

For at få mere respons herinde vil det hjælpe hvis du viser et link til din side, samt forklarer hvad LR er for noget. Jeg gætter på at det har et eller andet med Aloe Vera at gøre, men det skulle jeg selv ud at lede efter på Google.

 

Hvorfor skulle folk kontakte dig, istedet for blot at hoppe til næste konkurrent, putte varen i kurven og betale med det samme? Det er formentligt det de gør lige nu.

 

Du har brug for en indkøbskurv og mulighed for at betale med Dankort. Hvis du har ca. 5.000 kr på kistebunden skulle du kunne financiere dette i et års tid med en standardshop, og se om vingerne kan bære.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej FruFisk,

Er du sikker på at MLM er det optimale for dig? Det er jo ligesom baseret på at man henvender sig til det varme marked, typisk venner, bekendte og familie. Hvis du udelukkende anvender en MLM virksomhed som leverandør til en alm. netshop kan du vel ikke bruge MLM princippet til så meget, eller hva''? Så får du ihvertfald ikke bygget et netværk op, medmindre du gør det synligt på sitet at man selv kan blive forhandler...

Men som Jesper skriver, så smid et link til dit site.

mvh Carsten
Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
hmmm, synes jo man bliver lidt blottet....

Men ok.

 

www.a-vera.dk

 

Skal siges at jeg selv har lavet hjemmesiden og er bekendt med at den ikke er professionel at se på. Men den er personlig....

 

Men til dig der nævner at MLM delen måske går tabt. Ja, det tror jeg du har ret i. Så hvad gør man så???

Vil en webshop være løsningen?

 

Tak for jeres interesse.

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tanja.

 

Din side ser nu en hel del bedre ud end mange andre personlige og hjemmelavede sider.

 

Hvis jeg skulle gøre mig inden for dine produkter, så ville jeg også bruge internettet, fordi jeg ikke er så god til at sælge til mine venner, og jeg føler det faktisk også ubehageligt, når kollegaer har forsøgt at hverve eller sælge til mig.

 

Adwords er en måde at komme igang med annonceringen.

 

En anden ting er at blogge.

 

Skriv om, hvordan du brugte aloe vera creme til at gøre dine ru hænder mere bløde. Hvordan det hjalp på dit tandkød at bruge aloe vera skyl etc. På den måde vil folk som eksempelvis søger "måder at gøre ru hænder bløde", "ru hænder", sprukne håndflader" nemmere ramme din side, hvorved du generer flere leads til din hjemmeside. Forsvar eller kommentér argumenter for og imod Aloe Vera.

 

Held og lykke med din forretning

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-01-2007 16:19:24 Forfatter: FruFisk
Skal siges at jeg selv har lavet hjemmesiden og er bekendt med at den ikke er professionel at se på. Men den er personlig....


Men til dig der nævner at MLM delen måske går tabt. Ja, det tror jeg du har ret i. Så hvad gør man så???

 



Tja, så længe MLM-firmaet ikke har noget imod at du sælger produkterne online, så kan du jo fortsætte med det. Jeg kan forestille mig at du kan købe varer i meget små mængder. Ved grossister skal du nok aftage større mængder hvilket måske kan være lidt overvældende i starten. Men får du gang i salget, bør du helt klart finde en grossist som kan levere sammenlignelige produkter. Jeg vil tro at priserne hos grossister er meget lavere, og at du dermed kommer til at tjene mere pr. salg.

Hvis du mangler inspiration til online handel kan dette forums faders bog E-Pusher varmt anbefales. Start med at downloade den gratis version her: www.e-pusher.dk - og når du er blevet sulten efter mere, så kan du jo købe den fulde version og få løbende opdateringer til bogen med oven i hatten.
mvh Carsten
Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin.

 

Mener du at jeg via --> at blogge (Ukendt begreb for mig) skal berette og argumentere for brugen af Aloe Vera?

 

Hvis det var det du mente, så må jeg vist igang

 

Tak for dine roser til min side. Har netop gjort den mere appetitlig. (Synes jeg selv) Det er noget af en proces.

Jeg anvender adwords. Reklamerer via Google. Svært at blive klog på om man er på rette vej. Men det er en del bedre end at være anmassende over for venner og kolleger.

 

Og tak for dine råd.

 

 

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten



 



LR har godkendt min side. Men de går pr princip ikke ind for salg via nettet. De ser hellere at det er den personlige kontakt.



Bare jeg ikke direkte nævner dem, men henviser til dem, så er det ok.



Der er ca 30% fortjeneste på de fleste produkter. Jeg har ingen anelse om det er lidt eller meget. Hvis jeg begyndte at sælge online, må jeg kun sælge deres produkter.... tror ikke man får mængderabat.



Jeg er lidt ambivalent om jeg skal have en webshop, eller om min side skal fortsætte med at være en appetitvækker. Hvis du forstår. Jeg vil nemlig også gerne have den personlige kontakt. Bare ikke når kunden skal hverves/findes....

 

Tak for dit råd. Vil finde e-bogen.



 



Side 1 ud af 1 (9 indlæg)