Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges til mit projekt (brand og babyting)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 27
Fra  zodiacute Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoe'r

Så tror jeg, at jeg er havnet i det rigtige forum denne gang :)

Jeg har en idé til et brand (hvis man kan kalde det det), som jeg er sikker på kan gå hen og blive et KÆMPE hit. Det drejer sig om en figur for børn, der bliver personlig for dem, hvilket gør det mere spændende for dem.

Jeg har en tegning af min figur og jeg har en prøvebamse. Min omgangskreds er vilde med idéen og ville selv være med på finansieringen, HVIS bare de havde pengene. Derfor søger jeg nu en investor, der vil sætte nogle penge i mit projekt, så jeg kan få patent på min idé, produceret den og få den til forhandlere.

Jeg vil have min figur  syet til bamser, laves til sparegrise, være som gravering i bestik, være på hagesmække, strømper, baby-body, stofbleer, sengetøj, billede på sut og sutteflasker, evt. tasker, penalhuse og tilbehør deri og andre babyting, hvor det passer ind.

Min figur på de forskellige dele ville være rigtige god til personlige gaver for børn, dåbsgaver eller fødselsdagsgaver, da den som sagt er personlig - og en rigtig god idé, som jeg ikke kan forstå ikke findes i forvejen. Jeg har søgt alle vegne og har ikke stødt på noget lignende endnu.

Jeg håber, at der sidder en investor derude, som kunne være interesseret i at få sat en spændende kollektion af babyting i gang og forhåbentlig være med til at skabe et nyt brand :-)

MVH

Camilla

Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 27
Fra  zodiacute Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke alt sammen lige kan lade sig gøre, vil jeg bare meget gerne have gang i en bamseproduktion :D 

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 27
Fra  zodiacute Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens

Ja, jeg har offentliggjort, hvad jeg kunne tænke mig med min figur, hvad jeg ville have den på og som, MEN jeg har jo ikke opgivet detaljer om min figur, og det er denne jeg vil have patent på (eller designbeskyttelse, eller hvad man nu lige kan). Jeg ved godt at der findes bamser og sengetøj i forvejen og det er heller ikke her mine interesser mest ligger. Det er i selve designet af min figur, som jeg har fokus på og som jeg er sikker på kunne blive populær :)

MVH Camilla

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du skal have lavet er ik patent, men nærmere noget varemærke/trademark, designbeskyttelse mm...

Men nu du ik har pengene, var det så ik smart at fokusere på en ting, så kan du altid udvide med tiden... Tvivler på at du fra dag et kan smide så mange forskellige produkter på markedet, når figuren eller navnet slet ik er kendt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også blot starte salget og produktionen - folk må jo som standard ikke lave en kopi eller misbruge dit navn. Et varemærke kan du dog få for ca. 2.300 kroner.

Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 27
Fra  zodiacute Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville selvfølgelig allerhelst kunne komme ud med alle mine ting, men jeg har også skrevet i tråden, at hvis det ikke kunne lade sig gøre, så ville jeg helst starte med en bamseproduktion :)

Og da jeg ikke har pengene selv, er det derfor jeg i dette forum har skrevet at jeg søger en investor som kunne være interesseret i at hjælpe med at få det startet op, da jeg er sikker på at det kunne blive rigtig populært.

Jeg var ikke sikker på, hvad jeg ville have på det. Men det er nok rigtigt nok at det nærmere er varemærke og designbeskyttelse fremfor patent.

MVH Camilla

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil godt indskyde ihht. patenteringen, idet at ideen er beskrevet i offentligt forum og ikke kan tages patent, dette betyder  jo sådan set at det bare gælder om at produksere den og du slipper for at tænke på om andre kan patenterer din ide

Preben

Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 27
Fra  zodiacute Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Preben

Jeg forstår ikke helt hvad du mener? Jeg har bare beskrevet hvad jeg vil med mit motiv. Og alle de ting, ved jeg godt at jeg ikke kan tage patent på, da altsammen findes i forvejen og jeg ikke har en ny idé til materialer, som ikke findes i forvejen. Det er selve mit motiv jeg vil have beskyttet og derefter producere i forskellige varianter.

Da jeg har ikke opgivet nogen detaljer overhovedet omkring, hvordan mit motiv ser ud, mener jeg godt at jeg kan få det designbeskyttet/varemærke det? :)

MVH Camilla

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej¨

Jeg ville sådan set bare sige at hvis man ikke  vil patentere er der måsle  en god ting at smide ideen i offentlig forum det var en generel indskydelse.

Preben

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)