Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningstalent(er) søges til Jobforum.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du sparke liv i Jobforum.dk?

Jeg har haft sitet i en del år nu, men har måtte sande, at opgaven med at udvikle sitet er for meget arbejde for én person. Men i stedet for bare at sælge sitet eller domænet, vil jeg høre om der var nogle Amino'er der sammen med mig kunne tænke sig at gøre sitet levende, attraktivt og (forhåbentlig) indbringende ;-)

Mine egne kompetencer er primært funderet omkring det indholdsmæssige (skrive artikler mm) og viden omkring jobmarkedet - er pt ved at skrive en bog om dette emne. Ellers har jeg 7 års ledererfaring fra forsikringsbranchen, energi-sektoren og telebranchen.

Det der mangler - som jeg ser det - er en person eller flere, der har erfaring med portaler eller internet-markedsføring i kombination med lidt design og/eller programmering. Måske noget helt andet?

Jeg forestiller mig at vi indgår i et samarbejde som ligeværdige partnere, så der skal ikke penge op af lommen eller noget. Omkostningen er udelukkende tid og evner, og skulle der komme indtægter, så deler vi ligeligt. Jeg har selv betalt ca. 75.000 kr for det nuværende site, men det er jeg villig til at smide i puljen som udgangspunkt - for måske er der brug for et helt nyt site, hvem ved?

Var det noget for dig?

Send mig en mail på steen(a)jobforum.dk eller ring på 26193405.

Ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Steen

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg holder lige øje med denne tråd, ved ikke rigtigt om det er interessant endnu sammenholdt med det jeg selv har lige nu :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)