Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt website = døden, eller....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Med Aminoer

Jeg er i en lidt underlig situation, som jeg ved vores alles "superman" martin thorborg bla lavede en youtube video om for et par mnd siden. Desværre var der ikke rigtig nogen løsning, blot lidt oplysning.

Jeg ejer en skrædder, som også er på nettet, og vi er pt nr 1 på google.com på 80% af alle relevante (engelske) søgeord, men ny da vi er ved at lave nyt site, og der ikke rigtig er så meget text på det nye site, og knap så mange sider som tidligere, er jeg Meget bekymret for min super gode position på google.com

Vi har 1 mill + konkurrenter og vi er langt fra det ældste site på nettet, (domænet er kun 10 mnd gammelt) men igennem hårdt arbejde, osv, er vi kommet på 1-pladesn. Jeg vil gerne blive der, og høste fortjenesten af vores hårde arbejde.

Vores nye site kommer nok til at blive det bedste online skrædder firma website,(ligesom vores produkter de bedste haha) men det er "google botten" nok ligeglad med..

Er vi nødt til at lave en masse undersider (50+) med en masse fyld tekst, gode råd osv, for at beholde vore plads, eller er ....

 

Jeg er lidt lost i denne verden, så håber nogen kan hjælpe mig.

 

 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan bruge en 301 redirect.

Så kan du beholde dine gode placeringer. 

.

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Kikkede lige på nettet ang dette, og der står de kun virker hvis indholdet er det samme som tidligere, men mit problem i denne sammenhæng er jo netop at indholdet ikke er identisk. Det nye site er på ingen områder det samme. Hverken text eller.. Kun 4-5 ud af 20-30 url er identiske, osv.. Vil en "301 redict"  stadg virke så, eller.... ? PÅ forhånd tak.

Givet mig lidt håb..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)