Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kur mod cancer fundet ?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor bruger det amerikanske sundhedssystem millioner af kroner på at bekæmpe en læge som har behandlet og helbredt masser af folk med fremskreden cancer ? En behandlingsmetode som er medicinsk godkendt af medicinske fakulteter. Se de her 2 videoer , og dan din egen mening :

 

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Penge, penge, penge, penge...

Økonomiske interesser, aktier i medicinal industrien, hele sundhedssystemet, hemmeligholdelse af videnskabelig dokumenteret beviser, skyld kasteri... kunne blive ved og det er menneskeliv vi snakker om her!

Sørgeligt!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Dorthe Kornerup:
hemmeligholdelse af videnskabelig dokumenteret

Hvad mener du med det ?

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Hvorfor bruger det amerikanske sundhedssystem millioner af kroner på at bekæmpe en læge som har behandlet og helbredt masser af folk med fremskreden cancer ? En behandlingsmetode som er medicinsk godkendt af medicinske fakulteter. Se de her 2 videoer , og dan din egen mening :

 

 

Fordi den amerikanske regering nok ikke selv får en bid af kagen, og selv ville have taget æren for det.

Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Sker der ikke noget tilsvarende i Danmark, hvor sundhedsstyrelsen ikke vil godkende anerkendte behandlinger som foretages i Sverige , Tyskland og også i Kina og hvor visse overlæger benytter patentienterne til deres egne forskningsprojekter (hvor de modtager store beløb framedicinalindustrien) til skade for patienterne

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det sker desværre ekstremt meget.

En bekendt opfandt en opskrift med naturlige midler som igangsatte hårvækst på folk som var begyndt at blive skaldet.
Den havde cirka en 80% successrate, han solgte det til et stort hårprodukt firma og det gjorde ham til en rig mand.

Men efter 10 år, er den stadig ikke på markedet, da de hellere vil blive ved med at sælge fup produkter end at sælge dem en kur.

Jeg har en ven som har modtaget en bog fra USA som har cirka 300 opfindelser / kurer, som bliver holdt tilbage af forskellige firmaer som har værdi i at tilbageholde produktet.

Sådan er det jo også for medicin firmaer, har de en populær pille som sælger vildt også selvom den ikke virker.
Så er det mere værdifuldt at sælge 1000vis af piller til hver forbruger end at sælge 1 pille.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:
Jeg har en ven som har modtaget en bog fra USA som har cirka 300 opfindelser / kurer, som bliver holdt tilbage af forskellige firmaer som har værdi i at tilbageholde produktet.

Kan du ikke lige finde ud af hvad den bog hedder?, den kunne være intressant at læse Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen:

Lasse:
Jeg har en ven som har modtaget en bog fra USA som har cirka 300 opfindelser / kurer, som bliver holdt tilbage af forskellige firmaer som har værdi i at tilbageholde produktet.

Kan du ikke lige finde ud af hvad den bog hedder?, den kunne være intressant at læse Smile

 

Den ville jeg også meget gerne læse.

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg spørger ham.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg kan se fortæller ingen af de to film noget om hans behandling, går i ind på den side de henviser til, er der blot en side med links til læger og klinikker der sikkert betaler ham per klik.

Der står intet om hans unikke behandling.

Det lyder som et stort fupnummer i mine øjne.

Der er dog flere selskaber der er tæt på at løse cancergåden. Her kan jeg fra USA nævne DNDN der har en cancervaccine, NWBO som er på vej med en endnu bedre cancervaccine (en af deres patienter er i live efter 10år med aggresiv cancer i hjernen) eller CYTR der i forsøg har kurreret 2 personer for leukemi.

Hvis ikke Burzynski vil oplyse om sin behandling, så kan jeg ikke tro ham - og de to videoer ser ikke ud til at være produceret for at hjælpe cancer patienter men for at sælge en sag, det kan sagtens være fake.

Jeg kan ikke udelukke at han har ret, da jeg kender til 2 behandlinger mod cancer der ikke er anerkendt, men som ifølge forsøg virker mod cancer.

Det ene er D vitaminer - det er påvist at folk med lavt D vitamin i kroppen oftere får cancer.

Det andet er thc olie, muse forsøg har vist at 30% af mus med aggresiv cancer vil blive kurreret helt ved spisning af store mængder thc olie. Se evt filmen "crush cancer with hemp" på you tube eller søg på Rick Simpson

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)