Beskrivelse af opgaven:
Specialet omhandler udarbejdelse af en kampagnestrategi for en intern digital byttebørs i Københavns kommune. Jeg har i denne forbindelse foretaget kvalitative interview med rekvirent, nuværende brugere og potentielle brugere. Jeg har behov for sparring omkring opgavens struktur med henblik på at skabe sammenhæng mellem afhandlingens teori og analysedel.
Om vores virksomhed:
kandidatstuderende i kommunikation
Dine nødvendige færdigheder:
uddannelse inden for kommunikation og erfaring med udarbejdelse af kampagnestrategier
Oprettet:
12-07-2018 - kl. 15.10
Afregningsform:
Fast pris
Budtype:
Åbent bud
Anslået budget (ekskl. moms):
500 kr. - 5.000 kr.
Kategori:
Salg, Marketing & PR - Kommunikation
Deadline for bud:
22-07-2018
Filer vedr. opgaven:
Har du spørgsmål til opgaven? Skriv det her:
Bemærk! Tekst må ikke indholde bud eller kontaktinformationer
Afgiv dit bud
Bud ekskl. moms i hele kroner:
Beskriv hvordan du vil løse opgaven:
Vedhæft evt. filer
2500,00 DKK
Dit navn:
Din e-mail adresse:
Modtagers navn:
Modtagers e-mail adresse:
Din besked: