Beskrivelse af stilling:
Vi savner en person med en god struktur som kan organisere og løse vores administrative opgaver herunder bogføre i e-conomic, lægge til betaling i Danske Bank, varetage kontakt til medarbejdere vedr administrative opgaver (rejseafregning, udlæg), rejseafregning for direktøren samt andre administrative opgaver. Hvis du kender til medicoteknik samt svenske selskaber, så er det et ekstra plus. Du skal helst bo indenfor en rimelig radius af Hørsholm hvor vi har kontor.
Om vores virksomhed:
Vi har opfundet en ny enhed som løser den store udfordring folk har med at dryppe øjne og administrere deres øjensygdomme. EYE-GO A/S er en mindre medico virksomhed som er på vej fra startup til at være en egentlig virksomhed med de udfordringer og muligheder som der ligger i det. Til dette søger vi en person der kan være personlig assistent for direktøren. Vi har ansatte i Danmark og Sverige, og en række konsulenter til forskellige roller.
Dine nødvendige færdigheder:
Struktureret, engelsk, e-conomic, Microsoft Office (Excel & outlook) & flair for IT løsninger. Mulighed for at varetage flere opgaver, hvis andre færdigheder som vi søger efter. Dette kan vi tale om. Start snarest muligt.
Oprettet:
10-06-2018 - kl. 18.09
Afregningsform:
Pris pr. time
Timepris (ekskl. moms):
100 kr. - 300 kr.
Varighed:
6 - 12 måneder
Timer pr. uge:
5 - 10 timer
Kategori:
Økonomi & Ledelse -
Div. Økonomi & Ledelse
Annoncen udløber::
24-06-2018