Kompetencer
Mine ydelser omfatter, men er ikke begrænset til, følgende:
Administration:
* Korrekturlæsning og tekstredigering (kun på engelsk)
* Udarbejdelse og formatering af virksomhedsdokumenter, f.eks. uddelingskopier, procedurer, forslag, rapporter, manualer m.v.
* Oprettelse og tilpasning af dokumenter og 'how-to' guider
* Rapportskrivning
* Søgning og research mht. din næste store idé eller dit næste store projekt
* PowerPoint præsentationer
* Regneark, diagrammer og tabeller
* Brochurer
* Dataindtastning, database styring og andre indtastningsopgaver f.eks. opdatering eller oprettelse af kundelister, adresselister, m.v.
* Transskribering af lydfiler og videoer fra f.eks. mødereferater, webinarer, forelæsninger m.v.
* Opsætning af konto i MailChimp samt udarbejdelse af nyhedsbreve
* Udarbejdelse og opsætning af blogindlæg (kun på engelsk)
* Brevfletning og udsendelse af kampagner, nyhedsbreve, salgsmateriale, invitationer osv. (på nettet eller med post)
* Kalenderstyring og koordinering af forretningsmøder, kursusaktiviteter m.v.
* Event-planlægning og håndtering af tilmeldinger i forbindelse med arrangementer (kurser, møder, seminarer, konferencer m.v.)
* Kundeservice (besvarelser af emails i forbindelse med dine kunder, leverandører og klienter)
* Øvrige ad hoc opgaver
Markedsføring og sociale medier
* Design, udvikling og opdatering af hjemmesider
* Oprettelse og udarbejdelse af nyhedsbrev og e-nyhedsbrev
* Sociale medier oprettelse og styring i Twitter, Google+, Facebook, Pinterest, LinkedIn m.v.
* Company branding, herunder design af firmaets visitkort, brevpapir, brochurer, invitationer, nyhedsbreve, menuer, CVs m.v.
Tidligere og nuværende ansættelser
Jeg har mere end otte års erhvervserfaring fra virksomheder, som f.eks. American Express, Lebara Mobile og AMP Capital, hvor jeg har arbejdet som personlig assistent, events assistent, kontoransvarlig, teamassistent, receptionist og kundeservicekonsulent.