Hjælp til oprydning, organisering og andet forefaldende kontorarbejde
Sammendrag
Jeg tilbyder hjælp til oprydning, organisering og systematisering på jeres kontor.
Jeg etablerer systemer der holder rodet væk og oplærer alle på kontoret i systemerne.
Jeg tilbyder også hjælp til andet forefaldende kontorarbejde, f.eks. sætte papirer i mapper, opdatering af jeres firmaprofil på digitale medier, div.indkøb osv.
Kategori(er)
- Økonomi & Ledelse - Personlig assistent
- Økonomi & Ledelse - Generel kontorhjælp
Kompetencer
Hjælp til oprydning, organisering og systematisering på kontoret.
Personlig assistent.
Generel kontorhjælp.
Tidligere og nuværende ansættelser
Betalingsbetingelser
Jeg fakturerer efter udført opgave, pr.time eller en på forhånd aftalt pris
Referencer/Portfolio (Links til løste opgaver/Portfolio)
User Stats
-
Har været Amino Freelancer siden:
02-04-2014
Set kontakinfo i alt:
0
-
Bud på opgaver afgivet:
2
Bud på opgaver vundet:
0