Freelancer med ekspertise inden for Økonomi & Ledelse - Personlig assistent

Brugerprofil

Freelancer Camilla Krath
  • Baseret på 0 anmeldelser

Camilla Krath

Kgs.Lyngby, Danmark

Se kontaktinformationer

Sammendrag

Jeg tilbyder hele pakken! Din personlige administrationspartner og assistent!

Du kan få løst udelukkende bogføringsmæssige opgaver, administrationsopgaver eller koordination af et projekt eller aktivitet i din virksomhed, eller du kan få lidt af det hele.

Det er op til dig hvad du har brug for, for at få mere frihed og vækst i dit liv og i din virksomhed.
Jeg kan tilbyde administrations -og bogførringsassistance til dig og din virksomhed indenfor alle de arbejdsopgaver der typisk er i at drive en virksomhed.

Jeg udviser stor fleksibilitet og kan derfor udføre alt arbejde i din virksomhed og jeg medbringer selv både telefon og computer, eller jeg kan udføre arbejdet fra mit eget kontor.

Med mig som din personlige administrationspartner skal du aldrig tænke på feriepenge, lønadministration, betaling af sygedage, AtP og alle de andre ting der høre sig med, hvis man har en ansat.

Du betaler kun for den faktiske arbejdstid og jeg rapportere ugentligt eller månedsvis hvor mange timer jeg har brugt, såfremt vi ikke på forhånd har en fast aftale om timer.



Kategori(er)

  • Økonomi & Ledelse - Bogholderisystem - Diverse
  • Skrivearbejde - Salgsbreve
  • Økonomi & Ledelse - Personlig assistent
  • Skrivearbejde - Tekstbehandling
  • Økonomi & Ledelse - Generel kontorhjælp
  • Økonomi & Ledelse - Bogholderisystem - e-conomic
  • Skrivearbejde - Tastearbejde
  • Økonomi & Ledelse - Bogholderi & Regnskab

Yderligere information  

Kompetencer

Check af mailboks samt besvarelse af mails

* Kalenderstyring og mødebooking

* Udarbejde tilbud til dine kunder

* Telefonpasning – og viderstilling

* Opdatering og vedligeholdelse af hjemmesider og sociale media sider

* Sparring og udarbejdelse af markedsføringsmaterialer, annoncer og nyhedsbrev

* Håndtering af og koordinering med eksterne leverandører og samarbejdspartnere

* Mødeforberedelse og mødeoplæg/præsentationer

* Referatskrivning

* Rejseplanlægning

Alt bogføring

* Ordre behandling

* Momsregnskab & momsindberetning

* Afstemninger af bankkontier

* Fakturering

* Rykkerprocedure

* Klargøring af årsregnskab til revisor

* Indberetninger til offentlige instanser

* Budgetter


Betalingsbetingelser

Efter aftale - Timepris 325 kr. ex moms.

Feedback modtaget fra:

Feedback givet til:

Opgaver udbudt

Opgaver vundet

User Stats

  • Har været Amino Freelancer siden: 07-09-2015 Set kontakinfo i alt: 0
  • Bud på opgaver afgivet: 0 Bud på opgaver vundet: 0