på Amino

Hallo. Er her nogle???????

Side 1 ud af 2 (17 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 197
Tilmeldt 8. jan 08
Indlæg ialt: 73
viktorogholger
Skrevet Skrev: 17-12-2008 kl. 13:18

Hejsa.

Er det bare mig, der ikke kan finde ud af at læse, eller sker der SLET ikke noget i denne gruppe?

 

Julehilsner Kristina, Viktor & Holger

Kristina- Viktorogholger

  • Amino Karma for indlæg: 6
Amino-karma 62
Tilmeldt 20. nov 08
Indlæg ialt: 15
MoreUs
Skrevet Skrev: 17-12-2008 kl. 13:33

Hej Kristiana, Viktor og Holger

Det vil jeg da håbe, ellers er der jo ingen grund til at have denne gruppe. Jeg har da skrevet lidt, men det vil jo komme an på, hvor travlt man har. For nogle kan jeg forstå, at det handler meget om at komme af med frustrationer om kunder - det var nok bedre at være lidt konstruktiv om, hvad vi kan bruge hinanden til.

Vi skal turde spørge hinanden om de problemer vi hver især sidder med. Jeg har fx en webshop lavet i Magento, som jeg skal til at lære at bruge. Manualen er på engelsk - det er jeg ikke så glad for, men det skal jo gøres.

Da jeg er i opstartsfasen, synes jeg bare, at pengene vælter ud af kontoen og ikke ind! Hvor lang tid går der ca. fra shoppen starter til man har et nogenlunde salg?

Jeg vil gerne bruge Googleanalytic, men kan ikke lige finde ud af hvordan man helt konkret gør.

Connie Stentebjerg, MoreUs

Amino-karma 484
Fra Næstved
Tilmeldt 16. nov 08
Indlæg ialt: 136
Bet - Tina Snabelfant
Fra Snabelfant.dk
Skrevet Skrev: 17-12-2008 kl. 13:49

Jeg kan tilgengæld ikke finde den anden gruppe nu?!?!?!

Overtøj til børn i alderen 1-10 år

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.666
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. maj 06
Indlæg ialt: 702
Majbrit - Christobel
Skrevet Skrev: 17-12-2008 kl. 15:29

Hej med jer

Jeg var med i den anden gruppe vedr. Online børnetøjsbutikker, men den er lukket nu.. Er der nogle der ved hvorfor ???????????

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 197
Tilmeldt 8. jan 08
Indlæg ialt: 73
viktorogholger
Skrevet Skrev: 17-12-2008 kl. 16:39

Hejsa.

Ja, siden er lukket. Her er begrundelsen:

 

"Kære alle

Jeg har været ude hos en leverandør i dag, somfortalte mig at der er en eller flere i dette forum, som åbenbart gårvidere med det vi skriver. Denne leverandør har fået at vide hvad jeghar skrevet herinde. Og så selv digtet lidt videre....

Jeg er virkelig skuffet - men havde nok set at det ville kommepå et tidspunkt. Det var naivt at tro at så mange kunne glæde hinandenmed erfaringer og tanker - uden der ville være problemer.

Jeglægger denne tekst ind i forskellige tråde, da de som har skrevet i entråd, så automatisk vil få beskeden. Derefter lukker jeg forummet ned.Jeg har taget den beslutning at jeg fremover ikke går i netværk mednogen indenfor samme branche - det er åbenbart for risikabelt.

Til alle jer som har ment dette godt: Rigtig god vind fremover - jeg ønsker jer alt godt

Hvis nogen tør - kan de jo lave en ny gruppe.....

Glædelig jul !

Mange hilsener Helle (House of kids)"

 

Så det er da spørgsmålet om denne gruppe skal i gang eller ej.

 

Venlig hilsen Kristina, www.viktorogholger.dk

Kristina- Viktorogholger

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 479
Fra Skive
Tilmeldt 9. nov 08
Indlæg ialt: 165
Luise-pinocchioshop
Skrevet Skrev: 17-12-2008 kl. 18:30

Hej alle

 

Det er dog for ærgeligt, jeg synes, vi havde en god dialog...

Luise

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 484
Fra Næstved
Tilmeldt 16. nov 08
Indlæg ialt: 136
Bet - Tina Snabelfant
Fra Snabelfant.dk
Skrevet Skrev: 17-12-2008 kl. 19:14

Ej for helvede!!!! Det er da for tyndt at folk ikke kan lade være med sådan noget l...!

Kan godt forstå Helle.

Jeg er klar på en ny lukket gruppe - er der andre der tør? Så må vi jo være kritiske med hvad vi skriver og hvem der bliver lukket ind!

Hilsen Bettina

Overtøj til børn i alderen 1-10 år

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 479
Fra Skive
Tilmeldt 9. nov 08
Indlæg ialt: 165
Luise-pinocchioshop
Skrevet Skrev: 17-12-2008 kl. 21:43

Hej Alle

 

Er på en måde lidt vred over at gruppen blev lukket... Det kan godt være at det var helle der startede op, men vi var alle en del af gruppen.

Jeg synes heller ikke at der har været så mange "hemmelige" sager på bordet. Jeg er for at denne gruppe genopstår. Kan godt forstå Helles skuffelse... MEN så kunne der være en dialog - det kunne jo bero på en misforståelse???

 

Hva' siger I ???

 

Luise

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 484
Fra Næstved
Tilmeldt 16. nov 08
Indlæg ialt: 136
Bet - Tina Snabelfant
Fra Snabelfant.dk
Skrevet Skrev: 17-12-2008 kl. 21:57

Hej Luise

Jeg syns også vi skal åbne en ny, Jeg kigger på det imorgen......hvis ikke der er en der kommer mig i forkøbet Wink

 

Bettina

Overtøj til børn i alderen 1-10 år

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.666
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. maj 06
Indlæg ialt: 702
Majbrit - Christobel
Skrevet Skrev: 17-12-2008 kl. 22:57

Jeg er helt klart også med.. 

Jeg syntes at det er rigtig ærgeligt at der er kommet noget ud og det skulle jo gerne være sådan at vi kan drøfte noget indbyrdes her uden at det biver refereret udenfor.. Jeg havde faktisk lidt tænkt på om man mon kunne google sig frem til nogle af vores indlæg, for det er jo ikke alt, der skal ud herfra.. Jeg håber at den/de, som har videregivet oplysninger har røde ører...

Når det så er sagt, så syns jeg også godt at Helle lige kunne havet givet os lidt tid istedet for bare at slette hele gruppen, for der var jo mange guldkorn iblandt, som nu måske er gået tabt.. Gad vide om man kan få den genoprettet, men bare med en anden som admin ??? Jeg er frisk på opgaven, hvis det er... Så lad os få en ny gruppe og måske lave nogle ordensregler for hvordan man opfører sig, så alle ved at man har tavshedspligt...

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Side 1 ud af 2 (17 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed