på Amino

Trading video 3

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 19-09-2009 kl. 17:24

Her er linket til den nyeste video,

Læg mærke til advanced charts boksene, når der komme stor beløb ind på markedet.

http://www.megaupload.com/?d=928557EA

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 20-09-2009 kl. 10:10

Fin video. Glæder mig til at se en dag hvor du greener stort ud Moon

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 20-09-2009 kl. 11:55

Jep har tænkt lidt over at gå væk fra det med ikke at greene up, da det måske vil kører lidt mere jævnt så

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 20-09-2009 kl. 12:18

Kan kun sige det lyder fornuftigt!!! Spiller selv ciffertips/fodbold og greener så snart det er muligt. Hellere vinde på alt end lige at satse på miraklet. Trading for mig er long term - derfor er greening det mest fornuftige efter min mening.

Har lige downloaded en del tradingprogrammer. Må indrømme at BetAngel slår de andre adskillige gange. Eneste ting er, at det virker som om det er primært til heste. Under fodbold kan jeg ikke få øje på en "what if" funktion som hos Betfair (så man kan sidde og lege med odds indtil man er tilfreds OG SÅ submitte).

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 20-09-2009 kl. 12:25

pecoart:

Kan kun sige det lyder fornuftigt!!! Spiller selv ciffertips/fodbold og greener så snart det er muligt. Hellere vinde på alt end lige at satse på miraklet. Trading for mig er long term - derfor er greening det mest fornuftige efter min mening.

Har lige downloaded en del tradingprogrammer. Må indrømme at BetAngel slår de andre adskillige gange. Eneste ting er, at det virker som om det er primært til heste. Under fodbold kan jeg ikke få øje på en "what if" funktion som hos Betfair (så man kan sidde og lege med odds indtil man er tilfreds OG SÅ submitte).

Hvis du henter betangel, mener jeg du gratis downloade betangel "SOCCER MYSTIC" som er udviklet udelukket til fodbold, jeg har set en del trainings videoer med den og det ser meget fornuftigt ud

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 20-09-2009 kl. 12:31

realtvc:

pecoart:

Kan kun sige det lyder fornuftigt!!! Spiller selv ciffertips/fodbold og greener så snart det er muligt. Hellere vinde på alt end lige at satse på miraklet. Trading for mig er long term - derfor er greening det mest fornuftige efter min mening.

Har lige downloaded en del tradingprogrammer. Må indrømme at BetAngel slår de andre adskillige gange. Eneste ting er, at det virker som om det er primært til heste. Under fodbold kan jeg ikke få øje på en "what if" funktion som hos Betfair (så man kan sidde og lege med odds indtil man er tilfreds OG SÅ submitte).

 

Hvis du henter betangel, mener jeg du gratis downloade betangel "SOCCER MYSTIC" som er udviklet udelukket til fodbold, jeg har set en del trainings videoer med den og det ser meget fornuftigt ud

Har kigget lidt på det. Har dog også læst at det ikke er top of the pop! Ja det er måske det bedste på markedet lige p.t. men derfor behøves det jo ikke at være kanon. På trods af det vil jeg da prøve programmet ;o)

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed