på Amino

Størrelse af afkastet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 20-09-2009 kl. 12:29

Jeg har nu kigget igennem alle videoer og har endnu ikke set et afkast på de omtalte 3-5K. Har derfor et par spørgsmål:

Du bruger ofte 6-7K under et spil. Resultatet er omkring 1000 før du trækker dig. Derefter kan du greene til 3-400 kr. For mig at se skal du altså op i minimum 10 races - alle med profit - for at nå de 3 K. Er det korrekt forstået?

Hvis du benytter 6K i snit og din gennemsnitlige fortjeneste er 3-400 kr, ser jeg risikoen for stor, eller?

Hvis ovenstående er korrekt, kan man så sige at Fashion havde ret i at fodbold havde større afkast i forhold til betsize?

Prøver at få klarhed over hvad og hvorfor - that's all ;o)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 17-10-2009 kl. 22:50

Hej

har først set dit spørgsmål nu , beklager

 

Jeg tror det er helt op til ens temparament hvaordan man gør, jeg vil personlig hellere tjene 10.000 på et løb hver dag end 1.000 på 10 løb.

Grunden hertil er at der er mange løb jeg ikke trader af den simple årsag at jeg ikke synes, at indikationerne for om den stiger eller falder er kraftige nok.

Og jo måske er fasions system bedre, men i så fald kun for ham for dig og mig kan jo ikke gøre det han gør alene, kan vi ?

Men det er stadig et fact, at trading er det sikreste du kan foretage dig inden for gambling området, hvis du ved hvad du har med at gøre.

 

Og til dit spørgsmål 6 k i snit og en fortjeneste på 3- 400 kr, ville jo egentlig svare til at man satsede 6000 på odds 1,055 for at vinde 350 kr, men hvis man tabte så ville man jo tabe 6000 for kun at kunne tjene 350 kr, det er det man kalder gambling.

 

Hvis man trader ville man lukke sit trader når den er i minus 4-500 kr, så jeg vil til enhver tid foretrække mit system med trading da jeg ikke er afhængig af et hold der skal vinde for at jeg kan vinde

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 20-10-2009 kl. 12:21

realtvc:

Hej

har først set dit spørgsmål nu , beklager

 

Jeg tror det er helt op til ens temparament hvaordan man gør, jeg vil personlig hellere tjene 10.000 på et løb hver dag end 1.000 på 10 løb.

Grunden hertil er at der er mange løb jeg ikke trader af den simple årsag at jeg ikke synes, at indikationerne for om den stiger eller falder er kraftige nok.

- og hvordan vurderer du så hvilke races der får de største swings?

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 20-10-2009 kl. 23:56

Der er flere ting der kan spille ind

Er oddset meget lavt på 1 fav gerne under 2 er det en selvfølgelig en indijation for at hesten er meget god, er løbet et  maiden stakes kan der være en god chance for at oddset stiger, da oddset jo bliver sat ud fra form, men et maiden løb er jo somregel heste der ikke har løbet før, så der er ikke rigtigt nogen form, så der er i virkeligheden ingen grund til at oddset er så lavt.

Er det et gruppe 1 løb hvor det er gode løbere og man kan se at feks 2 og 3 fav har en god form, betyder det jo at 1 fav får hård konkurennce, her kan oddset også stige.

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 21-10-2009 kl. 00:03

Dette giver anledning til et spørgsmål eller to:

Kan du forklare de forskellige kategorier og deres betydning. F.eks: Hvordan ser man om det er et maiden løb? Hvad med fairlongs, har de betydning? Hvilke løb skal man holde sig fra? O.s.v, o.s.v

 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed