på Amino

what the fuck! liability settings

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Amino-karma 249
Fra Herning
Tilmeldt 24. nov 08
Indlæg ialt: 64
Michael Ørtoft
Skrevet Skrev: 16-10-2009 kl. 18:54

Jeg har igår hentet en 7 dages gratis bet angel version og syntes det er fantastisk.

 

Lige bort set fra da jeg idag tabte 3.000 fordi den ikke ville godkende mit spil. Den skrev til mig at jeg ikke kunne spille da mine liability settings kun tillader 1000kr. Hvor kan jeg ændre det? Jeg har ingen begransninger eller sikkerhed på min betfair konto. Er det mon fordi det kun er en prøve version jeg har?

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 17-10-2009 kl. 22:34

Michael Ørtoft:

Jeg har igår hentet en 7 dages gratis bet angel version og syntes det er fantastisk.

 

Lige bort set fra da jeg idag tabte 3.000 fordi den ikke ville godkende mit spil. Den skrev til mig at jeg ikke kunne spille da mine liability settings kun tillader 1000kr. Hvor kan jeg ændre det? Jeg har ingen begransninger eller sikkerhed på min betfair konto. Er det mon fordi det kun er en prøve version jeg har?

AV AV AV

 

Øverst midt på din betangel skærm er der et felt hvor du kan indstille din liabillaty, jeg har den altid på 10000000000000000000000000 eller mere så jeg ved at det ikke kikser i et kritist øjeblik, og tro mig den fejl har jeg lavet mange gange,

hmm tabte 3000 kr, er det ikke lige i overkanten, husk det handler ikke om at tjene mange penge, men om at vinde mere end man taber, og så derefter kan man sætte sine stakes op, du sætter dig vel heller ikke til et 1000 £ no limet bord uden at kunne spille poker.

Mit råd er at du skal bruge 50 kr hver gang du laver et trade, hvad endten det er lay eller back.

P.s husk også lige at fjerne fluebenet der hvor der står confirm bets, det er pisse træls i et kritisk øjeblik.

P.P.S Jeg oploader lige en film imorgen der viser hvor meget man virkelig kan lave med små penge.

 

  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 18-10-2009 kl. 09:09

Den film ser jeg frem til :o)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 18-10-2009 kl. 12:18

Skal lige nævnes at favoritten ikke vinder, men hvis den gjorde,,,,,,,

 

fra nu af vil jeg til at greene op hver gang

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 249
Fra Herning
Tilmeldt 24. nov 08
Indlæg ialt: 64
Michael Ørtoft
Skrevet Skrev: 18-10-2009 kl. 12:22

Jo jeg er enig i at det er for mange penge at smide i det når jeg ikke kender mere til det. Jeg så en som backede næsten 200.000 på et forholdsvis lille spil. Så jeg var overbevidst om at der var en gevinst at hente. Jeg fik da også hentet 16 ticks! :O men jeg kunne desværre ikke købe mig ud igen :( og hesten tabte på et målfoto. hehe.

Jeg glæder mig til at se filmen. Når jeg får noget mere erfarring vil jeg også prøve at dele det med jer andre. Lige nu tror jeg bare ikke det er til noget gavn :P

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 18-10-2009 kl. 12:28

At der er en der backer 200.000 er ikke nødvendig vis nok til at oddset vil falde, det kan være at en gut har layed helt vild fordi han tror den vil stige, men at han så fortryder da det nu er mugligt at den vil falde, så derfor backer han det hele til bedste mulige odds,  mange bookmakere bruger også betfair til at lave arbitrager , altså hvis der er en masse kunder der harkøbt til x odds på deres hjemme siden, og er de utrykke ved det beløb der er satset på en gælende hest fordi de er bange for den vil vinde, ja så kan de jo bare mod bette på betfair.

 

jeg har lige lidt bøvl med at få filmen op, men håber da det lykkedes her inden for den næste time

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 19-10-2009 kl. 14:00

realtvc:

jeg har lige lidt bøvl med at få filmen op, men håber da det lykkedes her inden for den næste time

Det gjorde det jo så ikke. Hvornår forventer du den er tilgængelig?

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)

RSS-feed