på Amino

infomation

Side 1 ud af 2 (15 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 235
Tilmeldt 8. jul 09
Indlæg ialt: 40
J. Øst
Skrevet Skrev: 23-09-2009 kl. 10:19

Hej

Hvor henter i andre jeres information fra... altså viden om den enkelte kamp eller løb som i basere jeres bets på...?

her er de vigtigste af mine...

http://www.odds1.dk/   primært fodbold men også lidt tennis bets indimellem.

http://www.kanalsport.dk/  fodbold... god info om 1. divsion, masser af små vid-klips 

http://www.betbrain.com  sammenligning af odds hos de enkelte bookmaker

www.soccerassociation.com/  statistik på fodbold... kanon side med alt fra de største ligaer i verden.

http://www.atpworldtour.com  tennis info, ranglister osv...

www.racingpost.com/  heste... nyligt fundet gennem realtvc videoer

http://www.racinguk.com heste... ligeledes gennem realtvc.

Resultatformidling tager jeg som regel gennem nordicbets livescore da den virker meget nemt og hurtigt men jeg mangler STEDET hvor jeg kan følge med i tenniskampe live...

Den live feed jeg har gennem er fra sonyericssonwtatour.com eller atpworldtour.com men jeg kan se at oddsene hos betfair flytte sig hurtigere end liveopdateringen kommer igennem... så undre mig over om der er andre steder at der er hurtigere med liveopdateringen end den ofiicielle gennem atp og wta tourens liveopdatering...

sidst men ikke mindst...

www.atdhe.net/  livestreaming af  AL muligt sport... det er ikke alle links der virker 100% men det er næsten altid muligt at se de kampe der er angivet... bliver opdateret løbende, specielt om under fodboldkampene  om aftenen... der er også normalt rigtig mege tennis... et super sted hvor i kan se mega meget sport... det skal lige prøves et par gange til man kender stedet så får man rigtig meget ud af den... specielt weekenden er der masser af forbold kampe... der kan være overbelastning når der er champions league kampe...

skriv jeres favoritlinks og lad os hjælpe hinanden til bedre info og bedre profitter...

J.Øst

 

 

 

Amino-karma 2.060
Tilmeldt 4. jul 08
Indlæg ialt: 524
pecoart
Skrevet Skrev: 24-09-2009 kl. 15:12

Hej Øst,

Du skal ikke forvente at der kommer nogle forslag fra andre herinde! Det er ofte sådan at folk kun suger til sig men aldrig bidrager med en skid. Ser ud til at det også er tilfældet herinde. Der er kun 3 incl. realtvc der har skrevet på snart 14 dage. Samme historie i odds gruppen!

Ved ikke hvor meget du trader og hvor stor din interesse er. Jeg søger selv viden da jeg ikke ved specielt meget inden for hestetrading. Skriv en PM hvis du synes at vi kan bruge hinanden til at opnå vores mål!

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 111
Fra Grindsted
Tilmeldt 15. apr 08
Indlæg ialt: 28
Aladin
Skrevet Skrev: 24-09-2009 kl. 20:19

Synes også folk bidrager med lidt, men nu skal vi også tænke på det er en nyopstartet gruppe og mange evt. er nye? Så er det svært at bidrage med noget..

 

Hvis man kunne lave en begynder guide evt. læse Adam Heathcotes blog, se nogle tutorial videoer på Betangel/Youtube så kunne man komme bedre fra start af + hvis Realtvc lavede flere videoer ville det være super !

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 25-09-2009 kl. 08:31

AlaCharm:

Synes også folk bidrager med lidt, men nu skal vi også tænke på det er en nyopstartet gruppe og mange evt. er nye? Så er det svært at bidrage med noget..

 

Hvis man kunne lave en begynder guide evt. læse Adam Heathcotes blog, se nogle tutorial videoer på Betangel/Youtube så kunne man komme bedre fra start af + hvis Realtvc lavede flere videoer ville det være super !

 

Hej jeg skal nok komme med flere videoer, men er lige i en gang sygdom så trader ikke i øjeblikket.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 25-09-2009 kl. 08:43

J. Øst:

Hej

Hvor henter i andre jeres information fra... altså viden om den enkelte kamp eller løb som i basere jeres bets på...?

her er de vigtigste af mine...

http://www.odds1.dk/   primært fodbold men også lidt tennis bets indimellem.

http://www.kanalsport.dk/  fodbold... god info om 1. divsion, masser af små vid-klips 

http://www.betbrain.com  sammenligning af odds hos de enkelte bookmaker

www.soccerassociation.com/  statistik på fodbold... kanon side med alt fra de største ligaer i verden.

http://www.atpworldtour.com  tennis info, ranglister osv...

www.racingpost.com/  heste... nyligt fundet gennem realtvc videoer

http://www.racinguk.com heste... ligeledes gennem realtvc.

Resultatformidling tager jeg som regel gennem nordicbets livescore da den virker meget nemt og hurtigt men jeg mangler STEDET hvor jeg kan følge med i tenniskampe live...

Den live feed jeg har gennem er fra sonyericssonwtatour.com eller atpworldtour.com men jeg kan se at oddsene hos betfair flytte sig hurtigere end liveopdateringen kommer igennem... så undre mig over om der er andre steder at der er hurtigere med liveopdateringen end den ofiicielle gennem atp og wta tourens liveopdatering...

sidst men ikke mindst...

www.atdhe.net/  livestreaming af  AL muligt sport... det er ikke alle links der virker 100% men det er næsten altid muligt at se de kampe der er angivet... bliver opdateret løbende, specielt om under fodboldkampene  om aftenen... der er også normalt rigtig mege tennis... et super sted hvor i kan se mega meget sport... det skal lige prøves et par gange til man kender stedet så får man rigtig meget ud af den... specielt weekenden er der masser af forbold kampe... der kan være overbelastning når der er champions league kampe...

skriv jeres favoritlinks og lad os hjælpe hinanden til bedre info og bedre profitter...

J.Øst

 

 

 

 

Hej

de sider jeg bruger er

Racingpost

oddschecker

attheraces

racinguk

prøv også at google adrian massey, som har en side om heste ratings.

Obs ang live feed er det næsten umulig som dansker at få den helt gode forbindelse, det vil somregel være 4-6 sekunder forsinket.

Ved at der er folk der faktisk sidder på væddeløbsbanenerne, med en tlf til en person der er klar ved betangel, for at kunne backe eller laye den rigtige hest i et løb før de forsinkede billeder når ud til folk, og tro mig de er stinkende rige. har tit tænkt på at gøre det samme med en dansk forboldkamp, det kunne være fedt at se om det kunne lade sig gøre.

Jeg skulle da mene at du kan følge med i tenniskampe live på betfairs hjemme side

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 235
Tilmeldt 8. jul 09
Indlæg ialt: 40
J. Øst
Skrevet Skrev: 25-09-2009 kl. 13:31

"Ved at der er folk der faktisk sidder på væddeløbsbanenerne, med en tlf til en person der er klar ved betangel, for at kunne backe eller laye den rigtige hest i et løb før de forsinkede billeder når ud til folk, og tro mig de er stinkende rige. har tit tænkt på at gøre det samme med en dansk forboldkamp, det kunne være fedt at se om det kunne lade sig gøre.

Jeg skulle da mene at du kan følge med i tenniskampe live på betfairs hjemme side"

 

Det lyder sgu som en fantastisk ide... jeg har lagt mærke til at betfair er 1,5-2 sek langsommer om at suspender kampen ved en dansk fodbold kamp i forhold til at  tv-signalet kommer frem... kunne være interessant at se om det i teorien kunne være muligt at sidde med en person på stadion som giver endnu hurtigere information en tv-signalet kan følge med til... det burde give 5-7 sekunder og lige nøjagtig tid nok til at foretage et back eller lay... MEGET interessant teori...

liveopdateringen på tennis hos betfair er katastrofal ringe og kan ikke bruges til meget andet end generel information. De live-kampe som de sender er nogenlunde opdateret men stadig forsinket for meget...

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 25-09-2009 kl. 18:45

J. Øst:

"Ved at der er folk der faktisk sidder på væddeløbsbanenerne, med en tlf til en person der er klar ved betangel, for at kunne backe eller laye den rigtige hest i et løb før de forsinkede billeder når ud til folk, og tro mig de er stinkende rige. har tit tænkt på at gøre det samme med en dansk forboldkamp, det kunne være fedt at se om det kunne lade sig gøre.

Jeg skulle da mene at du kan følge med i tenniskampe live på betfairs hjemme side"

 

Det lyder sgu som en fantastisk ide... jeg har lagt mærke til at betfair er 1,5-2 sek langsommer om at suspender kampen ved en dansk fodbold kamp i forhold til at  tv-signalet kommer frem... kunne være interessant at se om det i teorien kunne være muligt at sidde med en person på stadion som giver endnu hurtigere information en tv-signalet kan følge med til... det burde give 5-7 sekunder og lige nøjagtig tid nok til at foretage et back eller lay... MEGET interessant teori...

liveopdateringen på tennis hos betfair er katastrofal ringe og kan ikke bruges til meget andet end generel information. De live-kampe som de sender er nogenlunde opdateret men stadig forsinket for meget...

 

 

Bare du lige husker på at medregne 1 sekund forsinkelse for placering af bets in-play

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 249
Fra Herning
Tilmeldt 24. nov 08
Indlæg ialt: 64
Michael Ørtoft
Skrevet Skrev: 18-10-2009 kl. 12:55

Jeg har selv ofte tænkt på at prøve det med telefonen. Jeg er ret sikker på det vil virke ved brug af betangel.

 

At folk snakker om at mange ikke vil bidrage. Jeg vil ikke bidrage med noget da jeg stadig er ved at lære det. Og da det handler om penge vil jeg ikke fortælle noget som en anden måske ville tabe store beløb på fordi det jeg har sagt er forkert. Så jeg er sikker på at når vi alle er kommet igang og har fundet en rutine og nogle metoder vi føler os sikre på, jamen så skal det nok komme ud. Lige nu suger jeg til mig af alt hvad realtvc siger, i håb om at jeg hurtigere kan få styr på det her og efterfølgende selv uploade nogle film.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 498
Tilmeldt 18. feb 08
Indlæg ialt: 122
realtvc
Skrevet Skrev: 18-10-2009 kl. 13:39

Til dit svar vil jeg sige

Jeg er lidt bange for at det er mig der er skyld i at du har tabt de 3000 kr, men du valgte jo selv at starte med så store beløb.

Jeg vil prøve at give folk værktøjerne til at udvikle deres teknikker med betangel, og give nogle få hints hen ad vejen.

Jeg håber folk vil give feedback, og give igen hvis de finder nogle gode metoder, de tror de kan hjælpe dem uden det skader deres egen forretning.

Jeg må indrømme at jeg også har nogle ting jeg er lidt, overvejende med at udgive i dette forum ang trading teknikker, da det er hele esensen i den måde jeg vurdere om oddset stiger eller falder, nu håber jeg ikke i bliver alt for nysgerrige og går helt amok herinde. jeg vil selvfølgelig gerne hjælpe, men jeg skal jo passe på det ikke skader min egen forretning, og sørge for at JEG får mest mulig ud af det hele.

Jeg har overvejet flere ting, f.eks at lave en auktion på qxl hvor jeg viser det via videoer, og på den måde tjener lidt på min KNOW HOW

eller lave live trading via skype eller msn, hvor jeg sige til når folk skal købe eller laye, mod et lille månedligt gebyr.

Tro nu ikke at de ting jeg har vist i videoerne ikke er vigtige for det er de, og man kan selv bruge flere år på at lære det basiske i betangel og betfair markeder( Det gjorde jeg selv).

Det man er nødt til her er selv at bruge tid på at se tallene køre rundt i betangel, den første stykke tid vil det hele ingen mening give, men det kommer ligeså stille. er man ikke klar til at ligge timerne i det, så er det bedre at følge fashions fodbold trading.

Jeg kan anbefale at man henter softwaret camstasia som er et redskab til at optage sin skærm med, de har en 30 dages free trail.

Derefter optag ca 100 videor af de sidste 10 min før et løb starter på betangel, så du kan se, grafen og advanced grafen og markedoverweiv skærmen på din optagelse.

kig dem igennem nogle gange, og læg mærke til hvad der helt nøjagtig sker lige op til når en favorit stiger eller falder, det er kanon lærerigt, og jeg optoog selv ca 200 vidoer på den måde

.

  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 249
Fra Herning
Tilmeldt 24. nov 08
Indlæg ialt: 64
Michael Ørtoft
Skrevet Skrev: 18-10-2009 kl. 14:01

nej nej.. Du skal slet ikke føle dig skyldig i mit tab.. Jeg har jo samtidig lært nogle ting. Det var jo rigtigt nok det som jeg forudså, så hvis jeg havde brugt mere tid på at sætte mig ind i programmet havde jeg også haft profit i det løb. Og er glad for du vil dele lidt med os andre. Jeg har også senere hen lavet en gevinst, dog ikke på de 3000.. endnu.. hehe

 

Hmm. det med at beskytte din egen forretning kan jeg sagtens følge dig i. MEN personligt ville jeg ikke holde noget tilbage her i gruppen, da der ikke er flere medlemmer. Bliver gruppen ved med at tage mange nye personer ind, så vil gruppen for mig miste det personlige og tilliden. Dermed vil jeg nok ikke dele så meget. Jeg går meget ud fra at det du fortæller her er noget vi andre kan stole på og som ikke skal ud til hele verden. Hvad er ellers meningen med at lave en gruppe?

Så hvordan du vil gøre er selvfølgelig op til dig selv. 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Side 1 ud af 2 (15 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed