på Amino

Velkommen til nye medlemmer

Side 2 ud af 3 (22 indlæg) < Forrige 1 2 3 Næste >
Amino-karma 11.285
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. okt 06
Indlæg ialt: 2.589
Koludabyg
Fra Tømrer - snedker virks...
Skrevet Skrev: 28-01-2010 kl. 21:30

Hej Martin

Har du ringet til den det rette nummer... ?
Ellers ringer du sikkert fra hemmeligt nummer, så er det ikke sikkert jeg lige tager den hvis jeg arbejder nemlig..;)

Det kan vi sikkert godt finde ud af ja.

Vi finder også nogle gode priser til dig på det..;)

 

 

 

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 200
Fra Tystrup
Tilmeldt 2. nov 09
Indlæg ialt: 54
Martin Larsen
Skrevet Skrev: 28-01-2010 kl. 21:40

Hej Rene´

Det har både være fra anonym og mobil .. men det har nok ikke været det korrekte nr.

Kan du når du for tid, enten sende mig en mail, eller gi et opkald. Så kan vi finde en dag, hvor vi kan få en snak,

ml@sigma-gruppen.dk

40 47 30 77.

Hilsen Martin

Sigma Gruppen - Rengøring til tiden - Fordi Service og kvalitet er et valg. 

  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 11.285
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. okt 06
Indlæg ialt: 2.589
Koludabyg
Fra Tømrer - snedker virks...
Skrevet Skrev: 28-01-2010 kl. 21:55

Jep, det skal jeg nok.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 36
Fra Regstrup
Tilmeldt 23. dec 09
Indlæg ialt: 9
Susanne H. Lendal
Skrevet Skrev: 29-01-2010 kl. 16:09

Hej

Jeg hedder Susanne Lendal. Jeg har startet en regnskabsvirksomhed, dvs jeg yder hjælp til regnskab, bogføring (kunder, leverandører, moms, afstemninger, løn mv) og administrative opgaver - hvad der nu er brug for.

Så hvis du idag bruger en revisor til disse ting, så skal du bare vide, at du kan spare ret meget ved at lade en som mig klare opgaven.

Jeg samarbejder med en kollega, så vi kan hjælpe hinande, og have erfaringsudveksling, ferieafløsning osv. se evt. vores hjemmeside: www.asa-bogholderi.dk

Vh Susanne

Amino-karma 2.735
Fra Praha
Tilmeldt 20. jan 10
Indlæg ialt: 517
flag
Dennis Gram
Skrevet Skrev: 03-02-2010 kl. 10:56

SusanneLendal:

Hej

Jeg hedder Susanne Lendal. Jeg har startet en regnskabsvirksomhed, dvs jeg yder hjælp til regnskab, bogføring (kunder, leverandører, moms, afstemninger, løn mv) og administrative opgaver - hvad der nu er brug for.

Så hvis du idag bruger en revisor til disse ting, så skal du bare vide, at du kan spare ret meget ved at lade en som mig klare opgaven.

Jeg samarbejder med en kollega, så vi kan hjælpe hinande, og have erfaringsudveksling, ferieafløsning osv. se evt. vores hjemmeside: www.asa-bogholderi.dk

Vh Susanne



Velkommen Susanne :-)

Jeg håber net der kommer lidt mere run på det her netværk så vi alle kan få gavn af det.

 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 200
Fra Tystrup
Tilmeldt 2. nov 09
Indlæg ialt: 54
Martin Larsen
Skrevet Skrev: 04-02-2010 kl. 14:51

En kort opdatering :

Jeg tror at vi er rigtig heldige med vores medlemmer indtil videre, jeg har foreløbig haft kontakt på. telefon med Både Dennis og Rene, og haft et samarbejde med Anne.

Og jeg er forbløffet over det engagement, som alle lægger for dagen.

Lad os alle tage det til os, AMINOER MÅ STÅ SAMMEN.

Her kan vi opnå det samme som vi ellers skal betale op til 25.000,- for om året.

Er det en ide at vi med tiden prøver at overføre vores virtuelle netværk til IRL, altså mødes, evt. inviterer en eller 2 hver især som vi mener kan have relevans for gruppen ??

gi lige en tilbage melding.

Med venlig hilsen Martin

Sigma Gruppen - Rengøring til tiden - Fordi Service og kvalitet er et valg. 

  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 11.285
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. okt 06
Indlæg ialt: 2.589
Koludabyg
Fra Tømrer - snedker virks...
Skrevet Skrev: 04-02-2010 kl. 18:23

Jeg syntes helt klart et møde IRL er en god ide.

 

Om netværket skal udvides komme jo an på hvad netværket skal benyttes til, for alt for stort netværk indeholder jo også tit mange passive medlemmer, hvilket man ikke rigtigt har brug for.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 69.027
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 16.488
Mikael christiansen
Fra Poledanser underholdni...
Skrevet Skrev: 13-02-2010 kl. 00:09

jeg bor i kokkedal og ejer www.stripdanmark.dk et lettere erotisk hjemeside ,

venlig hilsen

mikael christiansen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 36
Fra Regstrup
Tilmeldt 23. dec 09
Indlæg ialt: 9
Susanne H. Lendal
Skrevet Skrev: 13-02-2010 kl. 10:24

Hej

Jeg synes det vil være en rigtig god ide at mødes. som ny iværksætter vil det være rart for mig at høre om andres erfaringer. og i det hele tale have nogen "kollegaer" at tale med om hvad der nu måtte komme.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 164
Tilmeldt 28. nov 09
Indlæg ialt: 42
TanjaS
Skrevet Skrev: 13-02-2010 kl. 10:56

Så siger jeg også pænt hej til alle :)

Jeg er er 32 årig qvinde - der lige har startet min egen freelance virksomhed. Den blev til - da jeg pludselig stod med rigtig mange job og tænkte - det må da være lettere, at have min egen virksomhed end at få jeg ved ikke, hvor mange b-indkomster ind alle mulige steder fra.

Så for 13 dage siden blev jeg officiel - på 1 måned har jeg formået at få 4 faste samarbejdspartnere - og 9 mulige 'kunder/samarbejdspartnere' - Og jeg har planer om, at lade min netværksliste vokse støt og roligt.

I undrer jer nok over, hvad jeg så laver i min virksomhed?

Først og fremmest lever jeg af at være mødebooker og konsulent/sælger. Men mit firma tilbyder også privatundervisning til både folkskolestuderende og studerende på videregående uddannelser - jeg kan tilbyde at læse korrektur, ligeså vel som at hjælpe med opgaveskrivning. Jeg kan skrive akademiske tekster, blogindlæg eller andre former for tekster efter ønske - mulighederne er mangfoldige, og egentlig tror jeg det er lettest, at man kontakter mig med sit behov først og fremmest - og derefter så finder vi ud af, om jeg kan hjælpe med en unik løsning.

Jeg ser frem til vores samarbejde i den her gruppe :)

Hav en dejlig weekend

Smil fra Tanja

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 2 ud af 3 (22 indlæg) < Forrige 1 2 3 Næste >

RSS-feed