på Amino

Hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 52
Tilmeldt 1. aug 13
Indlæg ialt: 14
askeb
Fra Pinligtavshed
Skrevet Skrev: 10-09-2013 kl. 22:42

Hej - jeg er en af dem der valgte Dinero fordi at det virkede helt overskueligt og lækkert - som i selv sagde som hvis Apple ville lave et regnskabsprogram. Men nu efter opdateringen føler jeg mig overhovedet ikke guidet igennem eller hjulpet på vej til at komme i krig med det. Jeg kunne virkelig godt tænke mig en helt simpel how-to eller quick start guide.

Jeg er med på at man nu kan oprette udgifter, men hvad med andre posteringer som f.eks. indbetaling af moms, hævet kontant i virksomheden osv.
 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 859
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. jul 11
Indlæg ialt: 195
Mikael Syska
Skrevet Skrev: 10-09-2013 kl. 23:01

askeb:
Hej - jeg er en af dem der valgte Dinero fordi at det virkede helt overskueligt og lækkert

Har du set nogen af de andre programmer?

askeb:
som i selv sagde som hvis Apple ville lave et regnskabsprogram

Hvis Apple lavede et regnskabs program ville det koste halvdelen af din omsætning :-)

askeb:
en nu efter opdateringen føler jeg mig overhovedet ikke guidet igennem eller hjulpet på vej til at komme i krig med det. Jeg kunne virkelig godt tænke mig en helt simpel how-to eller quick start guide.

Uden nogen som helst regnskabs viden, findes der ikke noget som kan hjælpe dig. Du skal jo vide hvad du laver. Dette er jo ikke et "Do the work for me" regnskabs program, men et program som hjælper folk der har lidt forstand på det.

askeb:
Jeg er med på at man nu kan oprette udgifter, men hvad med andre posteringer som f.eks. indbetaling af moms, hævet kontant i virksomheden osv.

Har du prøvet at kigge på de andre systemer på det danske marked?

Uden lidt viden om hvordan man laver regnskab bør du ikke lave regnskab, men få hjælp til det. Derefter kan du nemmere bruge det end mange andre systemer, da det er mere overskueligt sat op.

Jeg er selv ny på området, og jeg forventer ikke at blive hjulpet igennem det som et lille barn, men at jeg må læse mig til det.

Måske der allerede findes små guides på nettet ... who knows.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 52
Tilmeldt 1. aug 13
Indlæg ialt: 14
askeb
Fra Pinligtavshed
Skrevet Skrev: 11-09-2013 kl. 00:42

Mikael Syska:
Jeg er selv ny på området, og jeg forventer ikke at blive hjulpet igennem det som et lille barn, men at jeg må læse mig til det.

Hvis du selv er ny på området synes jeg du skal holde dig fra at komme med den ene dumsmarte bemærkning efter den anden. Det var da et totalt ubrugeligt indlæg du fik stykket sammen der...

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 157.981
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 12.289
Martin Thorborg
Fra Amino ApS, Hotel Klippen
Skrevet Skrev: 11-09-2013 kl. 08:44

Kære venner

Dinero er som i ved et helt nyt regnskabsprogram.
Allerede nu er det helt uden tvivl det letteste at bruge, men det betyder ikke at man bare kan bogføre uden at vide noget om det.
Den opgave har vi foran os og sådan forventer vi det vil blive løbende over det næste år.
Vi er ved at lave hjælpetekster og mange andre gode ting som i vil se komme snart.

Hvis i skal bruge en bogholder til at sætte jer igang, så kan Amino's Agera hjælpe jer med et godt tilbud.

De bedste hilsner

Martin

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 52
Tilmeldt 1. aug 13
Indlæg ialt: 14
askeb
Fra Pinligtavshed
Skrevet Skrev: 11-09-2013 kl. 12:02

Martin Thorborg:
Allerede nu er det helt uden tvivl det letteste at bruge, men det betyder ikke at man bare kan bogføre uden at vide noget om det.

Jeg er helt enig, Martin. Nu var det ikke for at lyde helt blank, selv om jeg godt kan se det kom til at lyde sådan. Helt konkret gik mit spørgsmål egentlig mest ud på hvordan man opretter posteringer der ikke er direkte tilknyttet et salg eller køb? F.eks. ved indskud, hævninger og ved betaling af skyldig moms? Det kan jeg ikke finde noget sted.

Lige en ekstra lille bug: Når jeg prøver at rette kontoen for et salg på faktura (der hvor der er et link under produktet) så popper der ikke nogen selector box frem - kun et link der siger "luk" - både i chrome og safari.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed