på Amino

vedr. fif vedr. tilbudsmodul

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 285
Fra Allinge
Tilmeldt 24. dec 13
Indlæg ialt: 75
Martin Christoffersen
Skrevet Skrev: 21-03-2014 kl. 16:08

Hej

Til jer der bruger tilbudsmodulet.

hvis man bruger Explorer kan man ikke udvide kommentar feltet, men hvis man bruger Firefox, kan man trække i kommentar feltet således man kan se alt hvad man skriver, dette kan have sin fordel, hvis man som jeg skal skrive behandlinger på det udførte arbejde. 

Mvh. Martin

www.maler-martin.dk - Vi findes også på facebook

  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 23-03-2014 kl. 21:20

Martin Christoffersen:

Hej

Til jer der bruger tilbudsmodulet.

hvis man bruger Explorer kan man ikke udvide kommentar feltet, men hvis man bruger Firefox, kan man trække i kommentar feltet således man kan se alt hvad man skriver, dette kan have sin fordel, hvis man som jeg skal skrive behandlinger på det udførte arbejde. 

Mvh. Martin

Hej Martin.

Tusind tak for din feedback.

Jeg sender det til en programmør.

Desværre virker alle standarder ikke i IE = de er lidt bagud på nogle områder.

Vi anbefaler altid Chrome og forsøger at gøre alt klar til IE. Her var en fejl som vi skal rette - tak for det :)

De bedste hilsner

Rasmus

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 7.540
Fra København N
Tilmeldt 3. mar 08
Indlæg ialt: 1.611
Jacob Rohde
Fra Amino ApS, Dinero
Skrevet Skrev: 08-04-2014 kl. 11:39

Martin Christoffersen:

Hej

Til jer der bruger tilbudsmodulet.

hvis man bruger Explorer kan man ikke udvide kommentar feltet, men hvis man bruger Firefox, kan man trække i kommentar feltet således man kan se alt hvad man skriver, dette kan have sin fordel, hvis man som jeg skal skrive behandlinger på det udførte arbejde. 

Mvh. Martin

Hej Martin 

Tak for det gode fif. Det er nemlig rigtigt at man i Internet Explorer - inkl. den seneste version - ikke kan trække i tekstfelter for at gøre dem større. Det er dog som du nævner muligt i Chrome, Firefox og Safari. Måske version 12 af IE også understøtter det.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed