på Amino

Velkommen til Dinero Project

Side 8 ud af 11 (101 indlæg) « Første ... < Forrige 6 7 8 9 10 Næste > ... Sidste »
Amino-karma 442
Tilmeldt 7. apr 13
Indlæg ialt: 93
Brian Larsen
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 16:41

Det ser rigtig lækkert ud :)

Jeg synes dog der mangler mulighed for oprettelse af privatkunder. Synes kun man kan oprette virksomheder?

Mvh.

Brian

  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 206
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. jan 12
Indlæg ialt: 50
Lasse Petersen
Fra GentlemensClub.dk
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 17:57

Jeg synes umiddelbart det virker som et super smart system, og ser store muligheder i det! - Og får den sags skyld mange sparet timer!

Det eneste jeg umiddelbart savner er at flere i virksomheden har adgang til samme firma? (Ret mig hvis det allerede er muligt!)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 212
Fra Kollund
Tilmeldt 3. jan 09
Indlæg ialt: 51
Sune Moldt
Fra COMTEK.DK
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 18:13

Først og fremmest ros! jeg er overbevist om det bliver det kommende system til mig, og min virksomhed!

Jeg syntes bank informationerne skal kunne ændres i indstillinger, samt skal der være mulighed for at indtaste BIC & Swift nr, sådan fakturaen kan sendes til udenlandske kunder. 

Glæder mig til at teste det ydeligere:)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 139
Fra Næstved
Tilmeldt 13. jun 07
Indlæg ialt: 30
Claus Nilsson
Fra Smarte Løsninger IVS
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 18:47

Super flot. Glæder mig til at se mere efterhånden som det udvikles.

Jeg ved der er kunder, der bliver forvirret over priser med og uden moms i samme linie som i dette eksempel:

3,00 Timer 250,00 937,50

Jeg er enig i at der skal være mulighed for at fakturere privatkunder, og kan det blive på basis af cpr-registret er det superfedt. Jeg får selv meget brug for det snart.

Jeg kunne foreslå at privatkunder får fakturalinjer med alle beløb inklusiv moms og en linie i bunden "heraf moms" og at erhvervskunder får fakturalinjer med alle beløb eksklusiv moms og i bunden beløb, moms og inklusiv moms.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 19:14

Brian Larsen:

Det ser rigtig lækkert ud :)

Jeg synes dog der mangler mulighed for oprettelse af privatkunder. Synes kun man kan oprette virksomheder?

Mvh.

Brian

Hej Brian,

Det kan du godt på en lidt kreativ vis... Når du opretter en ny kontakt skal du klikke på linket "Klik her for at oprette virksomheden manuelt" som du finder lige under feltet "Indtast firmanavn".

I feltet "Firmanavn" skriver du blot navnet på den person du skal sende en faktura til, fx. "Hans Hansen".

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 19:16

Lasse Petersen:
Det eneste jeg umiddelbart savner er at flere i virksomheden har adgang til samme firma? (Ret mig hvis det allerede er muligt!)

Det kommer! Smile

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 19:18

Sune Moldt:
Jeg syntes bank informationerne skal kunne ændres i indstillinger, samt skal der være mulighed for at indtaste BIC & Swift nr, sådan fakturaen kan sendes til udenlandske kunder. 

Tak for input!

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 19-04-2013 kl. 19:27

Claus Nilsson:

Jeg ved der er kunder, der bliver forvirret over priser med og uden moms i samme linie som i dette eksempel:

3,00 Timer 250,00 937,50

Hej Claus,

Du har nok ret i, det må vi få rettet. Tak for det og øvrige input.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 206
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. jan 12
Indlæg ialt: 50
Lasse Petersen
Fra GentlemensClub.dk
Skrevet Skrev: 23-04-2013 kl. 13:59

KasperStuck:

Jeg kunne godt tænke mig lidt flere muligheder for at ændre i faktura udsende.

Eksempel:

CVR-nr. 12345678 / Tlf. 12 34 56 78 / Web: www.demo.dk / Email: mail@mail.dk

Kunne være fedt hvis man kunne virke lige om fakturaudsendelse

CVR-nr. {{mit-cvr}} - Tlf. {{mit-tlf}} - Web: {{mit-web}} - Email: {{mit-email}}

 

Efter en nærmere test af systemet er jeg faldet over samme "problem" som Kasper.

 

Jeg kunne også godt tænke mig at det blev muligt at ændre i fakturaens footer således det er muligt selv at flytte rundt på oplysninger heri.

Det ville være helt fint for mig hvis det virker på samme måde som fakturaudsendelse - præcis som Kasper skriver Smile

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 23-04-2013 kl. 16:44

Lasse Petersen:

Efter en nærmere test af systemet er jeg faldet over samme "problem" som Kasper.

 

Jeg kunne også godt tænke mig at det blev muligt at ændre i fakturaens footer således det er muligt selv at flytte rundt på oplysninger heri.

Det ville være helt fint for mig hvis det virker på samme måde som fakturaudsendelse - præcis som Kasper skriver Smile

Jeres ønske er noteret. Om og hvornår det bliver lavet tør jeg ikke love, men nu er det i hvert fald kommet med på vores liste. :)

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 4
Side 8 ud af 11 (101 indlæg) « Første ... < Forrige 6 7 8 9 10 Næste > ... Sidste »

RSS-feed