Jeg kan som freelancer bistå dig med opgaver indenfor
Formidling fx hjemmeside, nyhedsbreve, personaleblad, intranet
Skrivning fx. tekster til hjemmesider, nedskrivning af lydfiler, ghostwriting
Undervisning
Administrative og strukturelle opgaver, f.eks. "oprydnings" opgaver og efterfølgende ny struktur
Oversættelse spansk - dansk
HR
Ledelse
Stress håndtering
Jeg har en bred baggrund.
Jeg er oprindeligt uddannet Indkøbs- og importøkonom, senere suppleret med en uddannelse inden for HR, ledelser og psykologi.
Jeg har arbejdet
* indenfor detailhandlen i Spanien
* som teknisk indkøber i Telekommunikationsbranchen
* kvalitetsstyringssystemer i IT- og telekommunikationsbranchen
* HR i It- og - og telekommunikationsbranchen, i det kommunale samt som selvstændig.
Som menneske er jeg anerkendende, og går efter enkelhed og effektivitet.
Og sætter stor pris på gode og langvarige samarbejdsrelationer.
Jeg vil elske at kunne hjælpe dig og din virksomhed videre!