Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Nu har jeg ikke læst de andres feedback, så det kan være jeg skriver det samme...

Ud over at security, altså sikkerhed, vidste jeg ikke hvad siden handlede om, først da jeg læste titlen fandt jeg ud af det..

Sidden virker lidt uoverskueligt, det ser ud som om alt er presset sammen og det er for mange ting på en gang.

Dit logo er ikke verden bedste kvalitet, måske skulle du få det rettet..

Selve shop delen kunne beskrives lidt bedre, altså alle produkterne.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide farverne, men synes den er meget uoverskuelig.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Christian!

Jeg er enig med mange af de andres betragtninger. Når du skal i gang med dit redesign, tror jeg, du kunne have fordel af at stille dig selv / jer selv spørgsmålet: Hvad er det, hjemmesiden skal kunne. Hvilke handlinger er det, vi gerne vil have de besøgende til at foretage (call to action)?

Er det er formidle firmaets kerneområde? Er det at byde på "driftsinformation"? Er det at sælge ting i webshoppen? Noget helt fjerde?

Der kan godt være flere mål -- men de skal nok opdeles navigations- og formidlingsmæssigt.

Jeg vil også anbefale jer at kigge på en anden platform -- fx Wordpress, som det har været nævnt tidligere.

 

Go' arbejdslyst!

 

Kasper

Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle der har givet feedback. Jeg har netop bestilt en webshop løsning fra GoldenPlanet, da jeg nu godt kan se php fusions er mere hjemmeside basseret. Men man får hvad man betaler for (Gratis). GoldenPlanet kan det jeg som jeg gerne ville have min webshop kan, samt lave punktopdeling i beskrivelsen og lægge/trække moms til/fra prisen til erhvervs kunder. Samt et meget mere bruger venligt design.

Så nu er det bare tilbage til arbejde og oprette det hele, så den kan komme op og kører så hurtigt som muligt, men dog ikke så hurtigt at det kommer til at ligne det gamle. ;)

Endnu engang tak til alle der har taget sig tid til at give feedback... ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt, at du har kunnet bruge responsen, som jo har været hård, men ærlig i tonen!

Gi' gerne et praj, når dit nye site er i luften, så vi kan se forskellen.

Go' weekend & arbejdslyst!

 

 

Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Fedt, at du har kunnet bruge responsen, som jo har været hård, men ærlig i tonen!

Gi' gerne et praj, når dit nye site er i luften, så vi kan se forskellen.

Go' weekend & arbejdslyst!

 

 

 

Vil også gerne have de ærlige svar. Engang i mellem stire/ser man sig blind på ens egne projekter, så man ikke kan se kvaliteten ordenligt, fordi man "bare vil have det oppe og kører"...

Jeg skal nok give besked når den nye er oppe og kører så forskellen kan ses...

 

Mvh Christian Ahmling.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er muligt ville jeg lave unikke title-tag på siderne, da det vil hjælpe dine brugere med at finde dit websiteGoogle.

God weekend
Brian Tranholm

Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg kommet så vidt at designet er færdigt, men ikke alle vare kategorier er færdig udfyldt..

Vil i give noget feedback igen...

 

Mvh Christian.

www.security-syd.dk

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian

Fokuser på dine kernekompetencer, som er sikkerhed og lad andre om design, opsætning osv. dvs. hyre nogle folk som ved hvordan man laver sådanne sider. Du vil sikkert nok skulle af med nogle penge nu og her, men på sigt vil det give et langt bedre resultat, for folk som allerede har set din lidt amatør agtige side, vil sikkert ikke komme igen, eller bookmarke den for senere brug, hvis de allerede har set den i den stand den er nu.

Jeg tror mange mennesker desværre i dag forsøger at spare de forkerte steder, som så desværre giver et bagslag i længden.

 

Som Martin engang sagde - det er bedre at være 25% af en succes end 100 % af en fiasko. Dermed mener jeg at det er bedre du nu bruger lidt ekstra penge på at få nogle til at lave det som åbenlyst IKKE er dine kernekompentence områder. Så bare igang med at spørge herinde der er masser af gode og dygtige folk til at løse netop dit problem.

 

Held og lykke med projektet

 

Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Hvad er du mener som er amatør agtigt ved den side jeg har nu...?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)