Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At dele ideer på amino.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

@Dennis : tak for dit svar :-)

Glenn forklarer det mere diplomatisk, hvad jeg egentlig mener ;-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dennis Jensen:

Lasse:

En ide er værdiløs,  uden de rigtige mennesker / talenter involveret.
Kræver det 7-8 cifret investering er 99% herinde hoppet fra.

Udgiver du din ide, er der altid en chance for den bliver stjålet, men det kræver mere end penge som motivation at lykkes 9 ud af 10 gange.

Alle geniale ideer er til grin, se bare på Facebook tilbage i 2003-2004...

 

Hej

Jeg ved ikke lige om jeg skal grine eller græde når jeg læser dit indlæg. Jeg tror vi deler synspunkt og det kan vi godt grine lidt af, men jeg græder en smule, når (hvis) vi er flere som ser samme problem, men ingen gør/har interesse i at "fixe" problemet.

Dennis

 

Hej Dennis

Lad dig for Guds skyld ikke stoppe af alle dem, der kun ser forhindringer. Dem er der mange af, og det er dem, der aldig virkelig rykker sig. Tro på dit projekt og find ligesindede - dem, der vælger at knuse forhindringerne og fremme mulighederne. Det er nemt nok at finde argumenter "imod" et projekt, men dem, der rykker sig, er dem, der tror på argumenterne for et projekt.

Dbh

Thomas

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 12. Jul 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis.

 

Jeg tror du vil nå længst ved at finde nogle få, men gode personer til at give den feedback du ønsker. Så længe du er i tvivl om folk har et ønske om at evt. "stjæle" din ide, så vil du holde igen og ikke udtrykke tingene klart nok, og derfor vil det ikke give det samme?

 

Find nogle personer du føler for, og lad jer give den en skalle.

 

,Christian

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Glenn, Thomas og Christian - tak og super mange tak for opbakningen. Jeg - som jeg også var inde på før, så mangler jeg personer jeg kan stole på. - Måske også gerne nogen der fysisk ikke findes så langt væk. Jeg får adr. pr 1 nov på Alsbjerg men jeg er ikke bange for at bruge bilen.

Nogle gange så er det "bare" en snak med en person eller to der gider bruge et par timer på et fedt projekt.

Dennis

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Super at du har en god idé - og jeg håber den kan blive til noget. Har selv nye idéer konstant, nogle små og simple og nogle store og ressource krævende - og har også haft en del idéer (af den sidste slags) som jeg ikke har kunne udføre og som andre har taget op et par år senere og scoret kassen på .. .tough luck :)

Personligt elsker jeg at brainstorme og hjæper gerne hvor jeg kan, og det ved jeg er en generel egenskab hos mange aminoer - jeg forstår godt at du helst vil vende idéen i et lukket forum hvor kun folk du giver adgang til at se din idé kan. Jeg har selv haft stor nytte af face-to-face versionen af dette, nemlig en erfa gruppe hvor en gruppe mennesker, typisk fra forskellige brancher (så man ikke har konkurrenter) mødes og i fortrolighed hjælper hinanden med  projekter.

Mit indtryk af din idé med et lukket forum for den enkelte idé er at det skal fungere via en/som en NDA (Non disclosure Agreement) dvs. folk "lover" at de ikke vil fortælle om/hugge idéen de diskuterer. I mine øjne vil det ikke virke. Hvis jeg skriver under på en NDA (via deltagelse i forummet) så begrænser jeg mig selv på et par punkter:

1. Skulle jeg selv have haft en lignede idé kan jeg nu ikke længere bruge den
2. Skulle en anden komme til mig med en lignende idé kan jeg ikke hjælpe/investere
3. Skulle jeg (eller en anden) have en bid af din idé som en del af min idé kan jeg ikke bruge den
4. sikkert mere

så, som du kan se så kan man hurtigt ryge i en tvist om hvem fik idéen fra hvem, er det jeg laver nu en del af din idé osv osv.

Så min mening er "Stol på folk", og helst face-to-face - det er nemmere, for på et eller andet tidspunkt skal du alligevel stole på folk - og 99,9% er reelle nok.

Held og lykke med projektet :)

Jesper

Tilmeldt 12. Jul 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig! Alle skal være velkomne på Amino, så alt det trash talk skaber intet innovativt!

 

Jeg er interesseret i at høre om dit samarbejde med NOVI. Hvad har du gjort for at få et samarbejde op og køre, og hvad kræves det af dig? Jeg har mange flere interesserede spørgsmål, da det lyder utrolig spændende.

 

Mvh Christian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vis ideen kræver 7-8 beløb ciffer , er der nok nogle enkel iværksættere der har dem.

med de fleste med rimelige kr. tjener godt grundet de er gode til nogle ting dette optager næsten al deres tænkekraft og deres motivation ligger på deres egen projekt da mange af os er iværksættere og ønsker vores projektet lykkes lige vel og vil have det lykkes for vi har viden om vores projekt og ikke dit.

Hvor du finder investeringer partner tror jeg er disse steder her , offentlige kan du fremlægge din ideen søg iværksætter støtte , kontakt investering foreninger og fonden mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Granhøj:

Selvfølgelig! Alle skal være velkomne på Amino, så alt det trash talk skaber intet innovativt!

 

Jeg er interesseret i at høre om dit samarbejde med NOVI. Hvad har du gjort for at få et samarbejde op og køre, og hvad kræves det af dig? Jeg har mange flere interesserede spørgsmål, da det lyder utrolig spændende.

 

Mvh Christian

Jeg vil gerne snakke om mit samarbejde med NOVI, men lad os gøre det i en anden tråd. - PM mig hvis du ikke kan vente :)

Dennis

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

med de fleste med rimelige kr. tjener godt grundet de er gode til nogle ting dette optager næsten al deres tænkekraft og deres motivation ligger på deres egen projekt da mange af os er iværksættere og ønsker vores projektet lykkes lige vel og vil have det lykkes for vi har viden om vores projekt og ikke dit.

Jeg beklager, men jeg forstår ikke hvad du skriver. Sætningerne giver ikke mening for mig.
I den sidste del er du inde på hvor jeg kan søge kontante middler til projektet, og der har du helt ret iværksætterstøtte (som jeg vil gøre kur til via NOVI) er første skridt. Og dernæst skal der en større spiller på banen. Iøvrigt noget jeg håber at I her på Amino måske kan hjælpe med.

Dennis

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

jesperFG:
Held og lykke med projektet :)

Tak skal du have Jesper, og jeg vil specielt tage face-to-face til mig. Jeg er ganske udadvendt og møder gerne nye mennesker. Problemet er bare lige at finde nogen der "gider" mødes med mig, som samtidig har erfaring, know-how eller på anden måde har resurser som jeg og projektet har brug for :).

Hvis ikke I vil nedstemme forslaget, så tror jeg at mandag-tirsdag i næste uge at jeg vil starte en tråd hvor jeg vil komme med et overslag over hvilke resurser projektet mangler og derefter spørge ude i Amino efter egentlig hjælp.

Sov godt alle sammen.
Dennis

 

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)