Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en idé der skal udføres? Billig prototype udvikling og sparring tilbydes!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej alle,

 

Lad mig først og fremmest undskylde manglen på hjemmeside og andet guf man kan linke til - men tag ikke fejl, det her er et seriøst tiltag. Før jeg begynder at slå et for stort brød op, vil jeg gerne se om interessen er der, og finde frem til arbejdsformen ved hjælp af jer Amino'er!

 

Kort om mig: 

Jeg er 35, og har arbejdet for diverse firmaer jeg ikke vil nævne her, men gerne nævner i en privat samtale, med at udvikle, opfinde og designe alt fra prototyper der kun forblev prototyper, til ting/genstande og koncepter der har set dagens lys.

Jeg er uddannet teknisk designer, men har en ret stor ballast indenfor mit nuværende arbejde, som chef designer for en stor udenlandsk virksomhed

Grunden til jeg ikke nævner firma navne er at det er irrelevant, og da dette her er et nyt tiltag ønsker jeg ikke at fremhæve dem, men det jeg kan og det jeg vil tilbyde;

Gennem mine tidligere erfaringer har jeg stor ekspertise indenfor koncept og design udvikling, og fremstilling af prototyper. Jeg har gennem årene arbejdet med alt fra brugs genstande, henover de mere mærkelige forretnings koncepter. 

Den erfaring vil jeg nu gerne tilbyde her på Amino, for at se om der er et reelt interesse grundlag for den virksomheds type jeg vil stable på benene. 

Det jeg gerne vil tilbyde er:

 

  • Sparring i forhold til dine idéer - naturligvis med underskrevne aftaler, der sikrer dig som idé haver.
  • Design af din idé - fra bunden og til et færdigt emne. eller der fra hvor du er i processen ( egne tegninger, etc ) - dog er emnet begrænset til at kunne blive fremstillet i plastik. Dette foregår i Autocad Inventor, og på eget 3D Print maskinel.
  • Salg af koncepter, og egne idéer til interesserede. Dette rangerer fra produkter, til konceptuelle firma idéer. Disse vil kun blive fremlagt til dem der ønsker det, og bliver naturligvis forelagt under fuld diskretion.

Priser: 

Send mig en privat besked, og lad os diskutere hvad du har brug for. Det er meget svært at prissætte de ovenstående situationer. En normal prototype fra din idé til du har den i hånden vil variere fra 5000 og op til 15000. Her vil prisen - alt efter emnets størrelse og kompleksitet + mit involvement, i enkelte tilfælde kunne klares for helt ned til 1000kr. 

Med hensyn til priser for rådgivning/sparring, så vil jeg igen lade det være op til den enkelte situation. Istedet for at give en timepris, vil jeg først tage en samtale med dig, og hvis vi etablerer en kommunikation der er til hjælp for dig, så vil vi herefter aftale en pris for yderligere sessioner. Med andre ord, det er gratis at spørge første gang!

Så, med andre ord, har du en idé hvad enten det er til et produkt eller et koncept, og har brug for rådgivning, eller en prototype, så kontakt mig og lad os tage den derfra! 

Med venlig hilsen,

Mik - mdn@billigeprototyper.dk 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jammen det lyder jo godt - jeg har længe tomlet med koncepter til nogle computermus der virker på en helt anden måde end dem vi ser idag ( som jo kun har minimale forskelle). Pt har jeg 3 helt forskellige koncepter til disse mus. 

Er det evt noget du kunne have interesse i?

og nej man kan ikke sende en PB til dig 

 

dbh
Jakob 

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob


Det lyder mærkeligt du ikke kan sende en besked til mig - jeg sender lige dig en med min email adresse, så vi kan tale videre!

Med venlig hilsen,

Mik - mdn@billigeprototyper.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du må også gerne sende mig din mail.

VH

Haydar

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

God ide med at hjælpe med design, prototyper etc.

Jeg byder ind på support ifb. med overvejelser, der angår at beskytte designet eller ideen via en teknisk beskyttelse i form af f.eks. et patent eller en brugsmodel.

Er i langt fremme i processen med NDA, productbrief, tegninger og beskrivelser kan jeg stykke en patent eller en brugsmodel ansøgning for jer ganske prisgunstigt.

God weekend

Mogens Ludvigsen, mød os på www.eneret.dk

 

 

Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 
Jeg går også og tumler med et koncept.
Tilføj mig på Skype (MikkelHansen92) eller send mig en PB.   

- Mikkel Hansen (: 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

VIl gerne lige have dig i adresse kartoteket. :-)

 

Så smid lige en mail til jeh@firtal.com

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hermed gjort! 

 

Mikkel, kan du ikke pb mig din email, jeg kan åbenbart ikke sende private beskeder, af en eller anden grund - så sender jeg en mail!

Med venlig hilsen,

Mik - mdn@billigeprototyper.dk 

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 53
Fra  stophash.dk (MilleTek) Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Syns det lyder som et fantastisk koncept. jeg var selv heldig, ved et tidligere indlæg på Amino.dk (http://www.amino.dk/forums/t/104551.aspx), at finde en sparringspartner til udvikling af 4 opfindelser (fra min skuffe) - de er pt. nået til rigtigt gode produktbeskrivelser, og 2 af dem er under prototype etablering. Jeg har ikke det store budget med mindre ideerne bliver til virkelighed, og følte der var meget langt fra tanke til prototype, men min sparringspartner har vist sig at være lige så stor idealist som jeg. Han mener ideerne er meget brugbare og har derfor tilbudt sit arbejde uden beregning, til det evt kommer i produktion. Derefter skal der naturligvis afregnes - men for mig som "husmor opfinder" og med alle mulige andre ting at lave, er det en fantastisk fornemmelse at blive taget hånd om, på de områder hvor jeg selv kommer til kort - og glæder mig til (forhåbentlig) at kunne betale hjælpen tilbage med renters rente, når mine produkter når hylderne :) - Alt er naturligvis skriftligt dokumenteret - men uden tillid, og respekt for hinandens evner, når intet nogen vegne :) Så igen, din iden er super og "opfinder" jeg på mere og ikke kan håbe på nuværende sparringspartners hjælp, vil jeg bestemt kigge efter dit firma :)

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej!

 

Jamen tak for feedback, er glad for at se det er noget der kan bruges. 

Jeg kan kun endnu engang opfordre folk til at henvende sig her i tråden - og så finder vi helt sikkert en nem og smertefri løsning ( også økonomisk! ) 

Med venlig hilsen,

Mik - mdn@billigeprototyper.dk 

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)