Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en idé der skal udføres? Billig prototype udvikling og sparring tilbydes!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej alle,

 

Lad mig først og fremmest undskylde manglen på hjemmeside og andet guf man kan linke til - men tag ikke fejl, det her er et seriøst tiltag. Før jeg begynder at slå et for stort brød op, vil jeg gerne se om interessen er der, og finde frem til arbejdsformen ved hjælp af jer Amino'er!

 

Kort om mig: 

Jeg er 35, og har arbejdet for diverse firmaer jeg ikke vil nævne her, men gerne nævner i en privat samtale, med at udvikle, opfinde og designe alt fra prototyper der kun forblev prototyper, til ting/genstande og koncepter der har set dagens lys.

Jeg er uddannet teknisk designer, men har en ret stor ballast indenfor mit nuværende arbejde, som chef designer for en stor udenlandsk virksomhed

Grunden til jeg ikke nævner firma navne er at det er irrelevant, og da dette her er et nyt tiltag ønsker jeg ikke at fremhæve dem, men det jeg kan og det jeg vil tilbyde;

Gennem mine tidligere erfaringer har jeg stor ekspertise indenfor koncept og design udvikling, og fremstilling af prototyper. Jeg har gennem årene arbejdet med alt fra brugs genstande, henover de mere mærkelige forretnings koncepter. 

Den erfaring vil jeg nu gerne tilbyde her på Amino, for at se om der er et reelt interesse grundlag for den virksomheds type jeg vil stable på benene. 

Det jeg gerne vil tilbyde er:

 

  • Sparring i forhold til dine idéer - naturligvis med underskrevne aftaler, der sikrer dig som idé haver.