Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pressemeddelelse - 600 kroner / Salgsbrev 800 kroner / ekskl. moms

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg tilbyder de første 5 Aminoer - som er interesserede og slår til - at få enten en Pressemeddelelse til 600 kr., ekskl. moms, eller et Salgsbrev til 800 kr., ekskl. moms. Det er under halvdelen af, hvad jeg normalt tager for at løse de pågældende opgaver, så det er et godt tilbud, hvis du  gerne vil have netop mig som din tekstforfatter.

Kig endelig på mit Arbejde og læs mine Referencer på min hjemmeside.

Dbh

Thomas Thomsen

Tekstforfatter

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

TT Tekstforfatter:

Hej Aminoer

Jeg tilbyder de første 5 Aminoer - som er interesserede og slår til - at få enten en Pressemeddelelse til 600 kr., ekskl. moms, eller et Salgsbrev til 800 kr., ekskl. moms. Det er under halvdelen af, hvad jeg normalt tager for at løse de pågældende opgaver, så det er et godt tilbud, hvis du  gerne vil have netop mig som din tekstforfatter.

Kig endelig på mit Arbejde og læs mine Referencer på min hjemmeside.

Dbh

Thomas Thomsen

Tekstforfatter

 

 

Når du laver tekster for dine kunder, kan man så også forvente, at du lige pludselig skriver med Stort Forbogstav på vilkårlige ord eller hvad Smile

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DC Trading:

TT Tekstforfatter:

Hej Aminoer

Jeg tilbyder de første 5 Aminoer - som er interesserede og slår til - at få enten en Pressemeddelelse til 600 kr., ekskl. moms, eller et Salgsbrev til 800 kr., ekskl. moms. Det er under halvdelen af, hvad jeg normalt tager for at løse de pågældende opgaver, så det er et godt tilbud, hvis du  gerne vil have netop mig som din tekstforfatter.

Kig endelig på mit Arbejde og læs mine Referencer på min hjemmeside.

Dbh

Thomas Thomsen

Tekstforfatter

 

 

Når du laver tekster for dine kunder, kan man så også forvente, at du lige pludselig skriver med Stort Forbogstav på vilkårlige ord eller hvad Smile

 

 

Hvis du hentyder til Arbejde og Referencer, så siger det vel sig selv, at de er skrevet med stort forbogstav fordi, de har deres egen menu på min side, hvor de står skrevet med stort forbogstav!? Der er ikke tale om vilkårlige ord! Jeg har skrevet dem med stort forbogstav i mit indlæg, så man ikke er det mindste i tvivl om, hvor de findes på mit website!

 

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TT Tekstforfatter:

Hvis du hentyder til Arbejde og Referencer, så siger det vel sig selv, at de er skrevet med stort forbogstav fordi, de har deres egen menu på min side, hvor de står skrevet med stort forbogstav!? Der er ikke tale om vilkårlige ord! 

Good one ;) ... den ville være endnu bedre hvis du lige havde oprettet dem som links til dine undersider også ;)

Tilmeldt 12. Jul 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender dig en besked.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

TT Tekstforfatter:

Hvis du hentyder til Arbejde og Referencer, så siger det vel sig selv, at de er skrevet med stort forbogstav fordi, de har deres egen menu på min side, hvor de står skrevet med stort forbogstav!? Der er ikke tale om vilkårlige ord! 

Good one ;) ... den ville være endnu bedre hvis du lige havde oprettet dem som links til dine undersider også ;)

 

Arbejde: http://www.tt-tekstforfatter.dk/arbejde.php

Referencer: http://www.tt-tekstforfatter.dk/reference1.php

Folk er da også så krævende nu om dage! (Sagde den sure gamle mand :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg tænkte nu mest på at du burde gøre det for google's skyld .... :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Ja jeg tænkte nu mest på at du burde gøre det for google's skyld .... :)

Aaah...Ja, jeg er jo så forbandet uskyldig på lige netop dét her område :-) Tænker jo, at det er fint nok bare at linke til min forside. Men selv med den begrænsede viden jeg har på SEO området, så er jeg faktisk indforstået med, hvad du mener! :-)

Men tak for hintet! :-)

 

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)