Hej Aminoer Nogle der kan dele deres erfaringer med Billigpakkepost efter de er genstartet i aug. 2010? |
Hej Anita,
Ja, det har jeg desværre. I starten kørte det rigtig fint og alt var som det skulle være. Så kom snevejret og leveringstiderne kom op på 2-4/5 dage og lige siden har det været rigtig skidt. Pakkerne er meget lang tid undervejs, de bliver sjældent scannet så hverken vi eller kunderne kan regne med det der (ikke) står i deres track n trace system. I sidste uge måtte jeg selv ud og aflevere mine pakker på terminalen i Kastrup 3 gange, fordi chaufføren slet ikke dukkede op. I dag blev jeg så ringet op af deres direktør, som sagde at i dag kunne de ikke komme og jeg måtte heller ikke selv afleverer dem på terminalen, uden yderligere forklaring. Det kostede 75 kr. pr. pakke og en tur til PostDanmarks erhvervsterminal for at afleverer pakkerne. Jeg har pr. dags dato opsagt min aftale med dem og overvejer hvem jeg så skal bruge. Indtil videre står valget mellem PostDanmark og GLS. Var faktisk herinde for at blive klogere på, hvem jeg skulle vælge.
Mvh. Peter