Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder vi bedst en seriøs salgschef og partner?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

For et halvt år siden var vi tre personer som startet en virksomhed med salg af egenproducerede højkvalitetssmykker. Den ene af partneren, som skulle stå for vores salg, har måtte anvende sine ressourcer i et andet af sine firmaer. Vi har derfor brug for en salgschef og partner til at træde i hans sted.

Hele virksomhedskonceptet er gennemtestet og udarbejdet, vi mangler blot at få igangsat en aktiv salgsfase.

Hvor finder vi bedst en ildsjæl der, som os, tror på vores forretning og dermed er villig til at skyde både kapital og salgsindsats ind i vores virksomhed?

På forhånd tak for jeres input!

 

 

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor meget kapital er der tale om...

 

mvh. Michael

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver et indskud på kr. 500.000,- for 1/3 af anparterne. Mindst lige så vigtig er, at man er indstillet på at yde en indsats for at få hele salgsorganisationen og salgsindsatsen opbygget.

Fra København
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 4
Fra  Visuelkommunikation.com Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære A. Andersen

Det lyder spændende. Jeg har selv barslet med ideen om at sælge kvalitetssmykker (har en endog udarbejdet en salgshandlingsplan og ogennemtænkt salgskanaler på forskellige niveauer) men har manglet samarbejdspartnere, blandt andet en designer og en product chef.

Jeg er pt. salgs- og marketingchef i en virksomhed i København og har haft stor succes med proaktivt salg og oparbejdelse af en salgsstyrke. Jeg er lidt at et fembenet lam, da jeg også har stået for alt det grafiske i forbindelse med branding og den visuelle identitet samt markedsføringen. Min baggrund er en uddannelse som designer fra Italien (beklædning) samt en overbygning på CBS og på TEKO. Jeg har altid haft i pipelinen at jeg skulle være selvstændig. 

Vil du ikke skrive lidt om jeres virksomhed og hvem I er til min mail: MarieAstrup@gmail.com

Så er det være vi kan mødes og tale sammen, en dag.

 

De bedste hilsner

Marie Astrup

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)