Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej. Jeg søger en partner til salg af mode tøj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hej som sagt så søger jeg en partner som der har kontakter til og sælge mode tøj vider tænker det ku også være smart med en web shop har selv kontakterne til og indkøbe tøjet men ku også være sjovt hvis du hade nogen . alle hvors udgifter deler vi 50-50 og alt hvad vi tjener bliver også 50-50 så ingen blver snydt men de mærker jeg ka skaffe er de tøj mærker der bliver solgt i Marcus  HÅBER OG HØRER FRA DIG Smile

Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:10

Hejsa Kasper

Tak for en behalig telefonsamtaler angånde tøj jeg tro at vi kan få en rigtig god foretning ud af det immellem os håber at du lige kunde sende mig nogle billedder som aftalt så ringes vi lige ved enten i morgen eller fredag på forhånd tak

M.V.h

Lars

Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:46

hejsa kasper

tak for en behaglig telefonsamtaler håber at du sende billedder til mig er meget spændt på at se det på forhånd tak

Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:38

1) selected parti Dame og herre tøj 395 dele som kom fra butikerne nu.. 45 kr pr del

2) ung dametøj fra gustuz ,b young, villa . kaffe, elf, moderstrøm,VETO, og mer flot parti 700 dele ca 45 kr pr del.

3) sTOR DAMETØJ FRA  merete k, veto, guro, zizzi, zj, merry time, mvh. ca 500 dele nyt 35 kr pr del rigtig billig.

4)børnetøj fra disney 1000 dele 20 kr pr del rektig flot børnetøj.

5) herretøj fra levis ,ecko, samsø, tomy hilfinger, superdry, bison ,signal, huzar , ca 500 dele  pr tlf  ..

6) sko fra lindberg og flotte designer damesko fra frankrig. ca 100 pr 100 kr pr sko

Tilmeldt 13. Oct 24
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:26
Hej jeg er god til salg tøj på Facebook hvis du har brog for en til hjælp så er jeg frisk men du kan skriv til mig mere infor og hvad for nogen tøj du har vh Kamilla
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)