Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Rubjerg
Tilmeldt 26. Apr 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. er lige blevet fyret så går hjemme, og har den drøm og at starte en webshop op.

Har planer om det skal være noget indenfor elektronik, gerne ps3, iphone osv.

Men har hørt det kræver særtilladelse, at sælge iphones, passer det ?

Har tjekket produktet goldentplanet ud, og har prøvet det i demo perioden.

Men er stadig meget i tvivl. Jeg har fundet leverandører, men har kun mit eget hjem at opbevare salgstingende i. Så hvordan for jeg fragtet tingene, skal jeg selv køre pakkerne op til postdanmark eller gls. foretrækker gls, da de tager efter rumfang, og mener det ville være billigst når jeg ikke sælger kæmpe store ting. 

Men for at gøre det kort, hvis jeg køber goldentplanet pakken. skal jeg så ikke stadig have meld til skat hvad jeg køber ind for og sælger ud af. eller er det i programmet ??

Er helt på bar bund, har læst og læst og tjekket programmet ud, det kan ikke passe man bare skal installere det og så kører shoppen..

 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lohse20.

Jeg kan ikke svare direkte på dine spørgsmål, men jeg ville blot indskyde, at du ikke skal opstarte en webshop af nød, men af lyst.

Det kræver en del kapital og samtidig også en del tid. Ligesom mange andre iværksætter-projekter tjener du sikkert ikke særlig meget i starten, så det skal du også være forberedt på.

Men jeg ønsker dig selvfølgelig held og lykke med projektet Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ALTID melde til skat hvad du køber og sælger. Det som GoldenPlanet tilbyder dig er en færdig webshop som du kan proppe produkter i. Det er dog ikke en løsning jeg ville vælge, da deres design (efter min egen personlige mening) ikke altid er helt i orden! Det er dog en relativ billig løsning som hurtigt kan booste din forretning.

Fra Rubjerg
Tilmeldt 26. Apr 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Slevf. er det er lyst jeg vil gøre det, og har undersøgt det hele, og studeret de i et års tid nu. og har fået en rimelig god opsparing tjent sammen. Så vil prøve det inden for den nærmeste fremtid. Er der ikke nogle man kan kontakte som hjælpe en igennem det her? som man ikke ender med at få et kæmpe skattesmæl eller noget en den stil ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Skat selv holder nogle start kurser som du kan melde dig til gratis. Du bliver introduceret for alt som du kan have brug for når du skal starte som selvstændig. Du kan om du vil også ringe til skat på deres hotline og få en tid hos en skatterådgiver som vil guide dig i gang.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal prøve at finde nogle andre produkter. Avancen er for lav og konkurrencen for stor.. Du kan finde langt bedre produkter :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om det er nødvendigt at finde andre produkter.. Men supplere med andre produkter er nok ikke dumt

Fra Rubjerg
Tilmeldt 26. Apr 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)