Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli Network - Argumenter imod og for..

Side 14 ud af 33 (329 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Marquez:

Ja men er seriøst.. Jeg frygter det selv nu, jeg er jo som du ved, i gang med at starte nyt mlm koncept op i DK, og frygter at der kommer en eller anden spadser, der slet ikke kan repræsentere min forretning.. Det er jo desværre meget svært at håndtere for det enkelte mlm firma hvem der bliver signet op.. Derfor synes jeg der skal være meget klare regler og politikker i hvert enkelt mlm firma..

Slet ikke Jacob. Det handler om en stærk ledelse i toppen af pyramiden, og gennemsigtighed hele vejen igennem udannetsesforløbet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Høegh Holm:

Mikael christiansen:
det fordi man kan starte så let op med et lille beløb I mlm  , vis en webshops startes op er det ens eget navn og image man står for

På ingen måde. Det handler om at der findes lederere, som ikke kan finde ud af at præsentere forretningen ordenligt, fordi de ikke er blevet lært ordenligt op.
Det er meget normalt fejl i MLM netværk, som de seriøse mennesker i branchen ignorerer fuldstændig.
Jeg ved, at uanset hvad, så er konceptet i DubLi fordelsagtigt og banebrydende.
Det er MIN forretning, og MIN succes, afhænger af succesen på de folk jeg starter op.
Hos mig bliver man ikke sluppet af syne før man kan klare sig selv. Og det tager lang tid, men når man er klar, så har man også en bunke erfaring der vil noget.  

jeg står jo selv som ejer vis jeg ejer min egen webshops og vis ha dubli køre det under deres koncept så det burde være øverste led der bestemmer hvem der må formidle produkt og ikke 1000 vis forhandler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

get-staked.com:
Det var bestemt ikke den presentation jeg har fået.

Derfor ville Christian H. H. også gerne vide hvem der har givet dig oplysningerne. 

nok har vedkommende været typen, som ikke kunne få armene ned af glæde over det geniale her og derfor slynget om sig med ting og sager.

Jeg er interesseret i et skype møde, for ligesom at afslutte det her på en fornuftig måde.

Og nej, det er ikke for at få dig til at tegne op, det er for at give dig et klart billede af, hvad der egentlig foregår (selvom jeg føler du skylder...hahahaSkype-TongueOut)

Skype navn : kedde33

venlig hilsen Christian K./ kedde

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

men så lad mig prøve at vende den lidt: for de 1050.- i licens får jeg jo rent faktisk noget: mit kontor.

Christian, jeg anfægter ikke MLM, forrige år var det gratis at starte op i NWA, ACN 3750,- nogle steder kan man så "købe" sig til forskellige pladser, så pludselig "ligner" det noget hvor det handler om at signe sig op for et højere beløb for at få nogle større fordele. Og kontorets pris svinger jo fra firma til firma, hvor det så ser ud til at DubLi langt om længe giver mere for pengene end tidligere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Christian:

men så lad mig prøve at vende den lidt: for de 1050.- i licens får jeg jo rent faktisk noget: mit kontor.

Christian, jeg anfægter ikke MLM, forrige år var det gratis at starte op i NWA, ACN 3750,- nogle steder kan man så "købe" sig til forskellige pladser, så pludselig "ligner" det noget hvor det handler om at signe sig op for et højere beløb for at få nogle større fordele. Og kontorets pris svinger jo fra firma til firma, hvor det så ser ud til at DubLi langt om længe giver mere for pengene end tidligere.

De har faktisk gjort det hele tiden. Der har bare været alt for meget fokus på nogle andre sager, heriblandt infomercials.

Jeg er begyndt at køre min forretning efter ACN's model lige nu, for jeg har regnet på det, og der er altså mange penge at hente.
- Når DubLi udgiver DBS (DubLi Business System) så følger jeg selvfølgelig den strategi, tilpasset til at køre på absolut minimumbudget.
I og med at man kvalificerer sig via kundepoint, så opnår man den højeste personlige kundekomission på kun 17 VIP kunder.
Ekstremt fordelagtigt, da man samtidig har mulighed for at starte rigtig mange op, da opstarts omkostningerne i hvert fald er det halve af hvad det koster at starte i ACN, og der modtager man kun én procent fra sine kunders regninger. 

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

jeg må tilstå, det har jeg ingen erfaring med.

min erfaring med "almindelig" MLM er :

køb varer for 950.- plus fragt hver måned og det var kun prøver, fordi vi måtte  ikke sælge det endnu pga manglende fordanskning af etiket og indholdsfortegnelse.

efter ni måneder stak de af fra DK fordi en eller anden havde "meldt" dem til bandit tv og der blev firmaet gennemhaglet som FY- ramidespilselskab.

alle os vidste det var sludder, og vi ventede på at ledelsen tog affære.

det gjorde de.

jeg sagde til mig selv: aldrig mere.

men Da DubLi dukkede op fik jeg et andet syn på sagen for her er det jo det stik modsatte.

venlig hilsen Kedde

Martin Slot:
hvor det så ser ud til at DubLi langt om længe giver mere for pengene end tidligere.

Ja, altså i min tid som "DubLikaner" er erfaringen den, at hvis firmaet lover noget, så kommer det bare ikke til den dato der er snak om. men mon ikke det er fordi alt er nyt ? skal afprøves inden? kan viderudvikles ? 

tænk på shopping mallen den kom jo først til okt. sidste år.

og kunderne skulle vi have forventet allerede inden maj, det er så på plads den 25.september, men bare det virker så lad det da ta den tid det tager...

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Fra New York
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 8
Fra  ooofff.org Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse

Pyramidespil er defineret ved at der ikke er noget produkt.

Så længe der er et produkt så er det ikke et pyramide spil.

Personligt vil jeg holde mig langt langt væk fra den slags med mindre jeg var opfinderen.

Men det lukker mange unge mænd der tror der er lette penge at tjene.

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

get-staked.com:

Sidste nyt, tror ikke min skepsis var helt uden grund:

http://www.dr.dk/DR1/kontant/2012/10/29110625.htm

For nogen år siden sagde medierne også, at Zinzino var fup og svindel. Kort efter kom de så med et dementi.

Pressenævnet har også udtalt kritik af mediernes dækning af Amway.

Det er bare sjældent, at folk fanger dementiet eller hører om den efterfølgende kritik af journalisterne - tilbage står firmaerne og sælgerne med håret i postkassen - på et fuldstændigt usagligt grundlag.

Gennemgangen af Dubli bliver nok også ganske ensidig. Det er selvfølgelig klart, at de "sælgere" der lover, at du kan gøre dit livs investering og blive rig i en fart - de skal have ørene i maskinen - og det er fuldt fortjent.

Men hvor ville det være rart, hvis der så også blev fokuseret på dem, der forsøger at gøre det sobert - men det er der desværre bare ikke særlig gode seertal i.

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

get-staked.com:

Sidste nyt, tror ikke min skepsis var helt uden grund:

http://www.dr.dk/DR1/kontant/2012/10/29110625.htm

Velkommen tilbage, du blev lidt stille efter sidste omgang.

Hvem siger at omtalen bliver negativ? Du har set et 37 sekunders klip.
Har du lyttet til hvad Michael siger i klippet?
Har du set de fem minutter der skete EFTER disse klip?
- Det har JEG, og blandt de største spørgsmål på Kaares dagsorden, lyder det blandt andet med hvorfor DubLi ikke er i top 300 af mest besøgte sites i Danmark, og noget pis med at en BA på et tidspunkt har sagt vi var 3 gange større end Facebook.
- Det passer jo selvfølgelig ikke, og det er her alle i MLM / Network Marketing får ørene i maskinen.
Yderligere har Michael på et tidspunkt været i Restaurant branchen, med en Mexicansk restaurant. Han solgte firmaet igennem en advokat til en anden, og firmaet blev efter et par år lukket ned - Hvad det har af relevans til DubLi i dag, kan jeg sku ikke liiiige finde frem til. De spørgsmål som Kaare kommer med, viser bare at HAN heller ikke har fattet en fløjtende fis.

Er du klar over at de lavede et interview med Michael efterfølgende, som der ikke er andre end DR's reportere der får lov at klippe i? - De vælger hvordan det skal fremstå, så får som du kan følge flokken.
Yderligere tilbød Michael dem et Live interview, men at de takkede pænt nej tak?

Vi har lavet en ny tråd imens du har været væk.

http://www.amino.dk/forums/t/177063.aspx

Negativ tone grundet mangel på smøger og søvn ^

- God dag Staked

 

Side 14 ud af 33 (329 indlæg)