Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave mig logo? kom med pris bud!

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Det lyder da utrolig spændende mht din onlineforretning. Jeg har designet logo til flere onlineforretninger. Eksempelvis:

www.økotaste.dk

Jeg arbejder meget grundigt, og efterstræber at designe logoer i et langtidsholbart design. Eksempler på dette finder du på min hjemmeside www.logodesign.dk eller www.logo.dk - mange af disse logoer har jeg designet for mere end 20 år siden - og som lever i bedste velgående.

Jeg har ingen faste priser, men jeg vil tilbyde dig et uforpligtende møde hvor du samtidig giver mig input til opgaven (og/eller jeg spørger ind til de områder jeg har behov for at få belyst). Sidst på mødet vil jeg give et uforpligtende tilbud på hvad jeg skal have for at løse din opgave. Denne pris er inkl korrekturer indtil du er ubetinget glad og tilfreds.

Efter min kreative proces (ca 2 uger) vil jeg mødes med dig igen, for at præsentere et OPLÆG på logoet. Jeg præsenterer aldrig een løsning – men et OPLÆG der viser minimum 3 forskellige veje man kan gå. Med variationer på farver og fonte på de 3 ideer, ender et oplæg ofte på at være ca 15-20 sider. 

Efter præsentationsmødet får du den tænkepause du har brug for før du bestemmer hvilket af logoerne du vil bruge. Er der brug for en korrekturgang eller 2 så er det inkl i tilbuddet. Jeg kalder det tilfredshedsgaranti og det gør de ca. 250 kunder jeg har haft igennem systemet også. 

Jeg kan desuden guide dig igennem hos Patent- og Varemærkedirektoratet når vi kommer der til. I den forbindelse vil jeg nævne at ingen af mine kunder har haft problemer med registrering af logodesign udført af mig.-- 

--

Bedste hilsner

Christian Baun

grafisk designer MDD

www.logodesign.dk

Telefon 23 20 00 69

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)