Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS webhotel

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Nissen:
Hej Peter.
Jeg benyttede mig af dit amino-tilbud og jeg har ikke andet end ros til dig og dit tilbud til os mindre iværksættere. Du leverer stabil og god webhosting og jeg har ikke andet end forståelse overfor dit valg. Thumbs up fra mig og tak for et godt og stabilt, som jeg vil benytte til den dag jeg ikke kan være indenfor rammerne.

Venlig hilsen
Jakob Nissen

Hej Jakob

Det er jeg glad for at høre.

Jeg arbejder på en ny hjemmeside til ZXNET.DK  som passer bedre til en non-profit service.

Da jeg har nogle ting som presser på privat, så går der nok nogle måneder hvor siden ZXNET.DK ser lidt afpillet ud, men servere og support vil være som hidtil.

Rammerne er sat så de passer til de fleste nuværende brugere, der er dog et par enkelte som desværre må finde sig noget andet om et års tid, dem henviser jeg til MeeBox som jeg håber vil tage godt imod.

MeeBox var behjælpelig omkring en artikel i computerworld og det er blandt andet derfor jeg hjælper dem med flere kunder som vil lidt mere end hvad jeg kan tilbyde at forny til næste år.

Tror vi har vendt alt omkring hvad der skal ske i denne tråd, så jeg tror ikke jeg vil bygge videre på den.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird:
Bare for at genere?

Nej... det var det faktisk ikke.. kun nysgerrighed

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:
Vil mene at jeg altid har været meget åben det, så jeg kan ikke se hvad du opnår med sådan en kommentar.

Hvis du var så åben omkring det, ville du også være ligeglad med min kommentar. Det eneste grund er nysgerrighed, intet andet.

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

AngryBird:
Bare for at genere?

Nej... det var det faktisk ikke.. kun nysgerrighed

Ja Henrik den er god med dig Smile hav en god fortsat aften eller det der er tilbage af den.

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Peter:
Vil mene at jeg altid har været meget åben det, så jeg kan ikke se hvad du opnår med sådan en kommentar.

Hvis du var så åben omkring det, ville du også være ligeglad med min kommentar. Det eneste grund er nysgerrighed, intet andet.

Jeg syntes da det er irreterende at du skal træde på en ny fiasko af mine ikke andet.

Men det tror jeg du nyder, ellers ville du nok ikke havde stillet det nysgerrige spørgsmål.

det er for nemt at gennemskue henrik og det falder desværre bare tilbage på din person.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:

Jeg syntes da det er irreterende at du skal træde på en ny fiasko af mine ikke andet.

Men det tror jeg du nyder, ellers ville du nok ikke havde stillet det nysgerrige spørgsmål.

det er for nemt at gennemskue henrik og det falder desværre bare tilbage på din person.

Jeg har ingen holdning til om det du har gjort er en fiasko, det er vel kun dig selv der ved det? Ikke alt lykkes i første omgang, hellere ikke for mig. Det har tværtimod været spændende at læse om dine erfaringer med at tilbyde et gratis webhotel

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, fint

klokken er mange jeg smutter i seng...god nat herfra.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:
Ja Henrik den er god med dig Smile hav en god fortsat aften eller det der er tilbage af den.

Tak i lige måde!

Hvor mange kunder nåede du at få?

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

du er vist i en klasse for sig, det nægter jeg at svare på.

utroligt....god nat herfra

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)