Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min bedste købs oplevelse NOGENSINDE!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 03:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Amino'er,

- Jeg har en lille oplevelse, som jeg gerne vil dele med jer allesammen, da det virkelig er fortjent, men jeg mener også at det er noget, som enhver forretning måske kunne lære en smule af :-)

Jeg var i Las Vegas i et par dage (i slutningen af September). Min søster havde fødselsdag i slutningen af Oktober, så jeg tænkte hvorfor ikke købe en gave til hende i Vegas! Jeg kiggede lidt rundt omkring i Las Vegas, men jeg tænkte jeg ville sq købe noget ekstra specielt til hende, da det er hendes 20 års fødselsdag. Så jeg gik ind i et mall, som der hedder "Forum shops", som by the way virkelig er ekstrem fedt, og det er noget i alle skal se, hvis i kommer til Vegas. Det ligger nede i den nye ende af byen på "The Strip", og det er et kæmpe mall kombineret med casino og hotel, det hele hedder "Cesars Palace".
     Når man kommer ind i mallet er det lavet ligesom at man går tilbage i det gamle Rom, der er malet blå himmel, og gulvet er lavet ligesom gamle fliser og sten, og alle butikkerne er bygget ind i gamle bygninger, det er virkelig specielt. Nå men tilbage til emnet! Jeg gik der inde, og kiggede rundt. Jeg gik så ind i Burberry, hvor de med det samme som jeg kom ind, kom hen og ville hjælpe, og de smilede og var rigtig glade. Jeg fortalte dem at jeg ledte efter en gave til min søster, og at jeg gerne ville give hende noget lidt specielt. Hun foreslog mig et tørklæde, og det kiggede vi så lidt på. De tog sig virkelig god tid, og de løb ikke rundt efter alle mulige varer, og de stod heller ikke i fjæset på dig hele tiden. De pressede heller ikke en til at købe noget på nogen måde overhovedet.
     Jeg besluttede mig så til sidst, at jeg ville ofre pengene på et splinter nyt Burberry tørklæde (det skal siges at jeg aldrig har købt noget så dyrt til mig selv, og jeg er virkelig er en nærig person, men noget overtalte mig alligevel, så jeg kunne bare ikke sige nej!). Så tog hun det tørklæde jeg havde valgt (der var en million farver), og gik om bag disken og forsvandt ud i bagrummet, fordi hun ville pakke det ind for mig. Hun brugte så godt og vel 10 min på at pakke den ind, og indpakningen i sig selv fik mig til at føle mig ekstrem eksklusiv. 
     Man følte sig virkelig fantastisk behandlet, og hun fortalte mig også, at hvis hun ikke kunne lide farven havde hun også muligheden for at bytte det i London uden nogen problemer (hun bor der), så der var også ekstrem fleksibilitet. Jeg har nemlig før oplevet i Danmark i "Din tøjmand", at de ikke ville bytte fra en anden butik end deres egen, men Burberry bytter i butikker på den anden side af kloden! Jeg sendte det så til min søster og hun blev selvfølgelig super glad, og det blev jeg også ovenpå den oplevelse, men pointen er, at jeg virkelig følte det var det bedste køb nogensinde, og endda selvom jeg ikke købte noget til mig selv, og jeg købte ikke noget billigt.

- Nu kommer grunden så til hvorfor jeg skriver dette indlæg, og det er fordi, nu her ovenpå denne oplevelse, har jeg lige fået et brev fra Burberry (i dag). Så tænker i nok, jaja reklame, reklame, og reklame. Nej, det er sandelig håndskrevet i kuglepen fra ligenøjagtigt hende som hjalp mig. Jeg syntes lige i skal se det. Der var ingen slippers eller noget som helst med, den var ikke fyldt med billeder af ting, jeg kunne købe, men dette brev giver mig lyst til at anbefale Burberry til alle, og det giver mig lyst til at handle igen og igen!

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 


Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 06:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke da en fed oplevelse! Sådan noget får folk til at huske og anbefale butikken, og gør at man har lyst til at komme igen jo!

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er for stor en sjældenhed nu om dage.

Hvis man ser bortfra de er opsøgende, og det ikke er noget man nødvendigvis har sagt ja til.
Så er det jo ligepræcis det telefon sælgere faktisk gør igennem telefonen. 

Mickey Gee, SPECIFIC RADIO. Mail: m [at] sr [dot] dk

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo super fedt! Det kaldes kvalitetstid og lige 5minutters ekstra overskud til kunden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Super lækkert sted Forum Shops, har brug lidt for mange penge derinde hehe.

Brevet synes jeg alle burde hæfte sig ved. Specielt eksklusive forretninger der sagtens kan gå 20 minutter mellem hver kunde. Hvis der i denne tid blev brugt 5 minutter på kundepleje i denne form så ville vi se mange flere glade kunder.

De får 5 stjerner fra mig samt lidt Amino linkjuice ;) 

Burberry

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da helt fantastisk, dejlig oplevelse :-) Det forstår jeg godt du ville dele med os.

Mvh Kristian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hvad man kalder købs oplevelse på første klasse og dejligt at høre om sådan en god kunde service på en suveræn først klasse service takker du tog tiden at dele denne her oplevelse med os andre iværksættere det kan vi lære noget af Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

World apart....

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må sige at der er stor forskel på dette, og så den oplevelse man får i de danske tøjbutikker :)

Det tror jeg mange kunne lære noget af.

Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er super service det der. Noget mange butikker kunne lære meget af.
Det er måske ikke alle der har tid til at bruge 5 min til at skrive et "brev" men der kan også være andre måde.

Der kunne f.eks. sendes en lille gratis ting med (uden af reklamere med det)
Noget som giver kunden den "ej hvor dejlig" følelse.

F.eks kunne de3bedste.dk da godt have sendt noget med da jeg brugte over 10k i sidste uge.. :D
Måske et par colaer og en besked.. "Vi tænkte at du nok var tørstig efter at prøve dit nye køleskab".

Noget så simpelt vil være noget jeg sagtens kunne finde på at fortælle videre til venner og bekendte, og derved havde et par colaer købt noget uvurderlig og næsten gratis markedsføring.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)