Hej Jeg vil gerne have nogle Google Adsense annoncer på min hjemmeside. Når jeg logger ind på Adsense fremkommer følgende besked: "Din ansøgning er stadig ved at blive gennemgået. Du vil kun få vist baggrunden på din webside i stedet for live indholdsannoncer, indtil din konto er blevet fuldt godkendt. Få flere oplysninger." Jeg trykker på det sidste: "Få flere oplysninger". Så bliver man viderestillet til følgende side: https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=9715&sourceid=aso&subid=ww-ww-et-asui&medium=link Når jeg implemterer Adsense kode via en tekst-widget kommer intet frem på selve hjemmesiden. Vil overstående Google forklaring sige, at jeg skal implementere koden alligevel og så "bare" afvente til at Google "Godkender og viser annoncerne"? PÅ FORHÅND TAK FOR HJÆLPEN :-) |
I linket du henviser til står der jo netop at dine annoncer ikke vil blive vist før din konto er endeligt godkendt og at du NETOP SKAL implementere dem på trods af at de ikke bliver vist!
Så for at svare på dit spørgsmål: JA!medalje:Vil overstående Google forklaring sige, at jeg skal implementere koden alligevel og så "bare" afvente til at Google "Godkender og viser annoncerne"?