Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google adwords kode.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa amino!

Jeg har et par kuponer til google adwords, som jeg egentlig godt kunne tænke mig at prøve og bruge på min side, men da min side bare er en ren øvelses-side, så vil jeg ikke bruge andre penge på det end hvad  kuponen indeholder. Når jeg så prøver at oprette en annonce, kan jeg ikke finde et sted hvor jeg kan indtaste min kode.
Er der nogle der kan hjælpe mig?

Tak på forhånd og god 1. advent :)

Ung iværksætter med store drømme

Fra Skibby
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Fra  XXX Butikken Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du bruger kode skal du oprette hele annoncen og først taste koden når du når til betalingsoplysninger. Der vil være et punkt nederst hvor der står at du har en salgsfremmende kode.

Nu ved jeg jo ikke hvor langt du har været. Men jeg gætter umiddelbart på, at du ikke har nået at skrive hele annoncen ind endnu da du stiller det spørgsmål?

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til at jeg er hoppet fra når jeg er kommet til det punkt (og ikke har lagt mærke til hvor man kan indtaste den) er at at jeg troede man skulle udfylde med alle sine konto oplysninger og det gad jeg ikke for tænk nu hvis jeg fik lavet noget øv.

Men tak for hjælpen

Ung iværksætter med store drømme

Fra Skibby
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Fra  XXX Butikken Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det forstår jeg godt.

Jeg var også tøvende første gang jeg brugte dem. Men har efterhånden haft så mange adwords kuponer (man får dem som marketing alle steder i dag) at jeg ikke længere er nervøs for det.

Jeg er glad for at du kunne bruge svaret. Og held og lykke med det. Vælger du at køre ppc får du en del klik ud af det. Bare lad være med at være grådig og reklamere steder hvor folk ikke er interesseret i din branche da det bare er ligegyldige klik ;)

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der ved hvor man evt kan anskaffe sig sådan en kode jeg har engang fået en fra min web udbyder, men det var så også det.

Fra Skibby
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Fra  XXX Butikken Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hentet en fra http://www.google.com/ads/offers/adwordsoffer.html

Så vidt jeg ved kan man bare hente løs, men det virker kun på nye konti. Så det kræver en google konto du ikke har brugt til adwords før. Men det tager jo ikke mange minutter at sætte sådan en op :)

Jeg ved ikke om de kun giver en gang pr side. Men jeg har fået til en side jeg efterhånden har brugt en del kuponer til fra forskellige steder.

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Wind Andersen:
Er der nogen der ved hvor man evt kan anskaffe sig sådan en kode jeg har engang fået en fra min web udbyder, men det var så også det.


Hvis du scroller helt ned i bunden på amino og klikker på google logoet, så er der også mulighed for at få en kupon :)

Ung iværksætter med store drømme

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)